צפו בתקציר: וארדי הוביל את לסטר לניצחון אצל ארסנל

מלך השערים בעונה שעברה עלה מהספסל של השועלים לאחר שהחלים מפציעה וכבש את שער היחיד במשחק בדקה ה-80. שער של לקאזט נפסל כבר בפתיחה. ארטטה עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים

קבוצות: ארסנל לסטר
(גודל טקסט)

לאחר שאברטון רשמה הפסד ראשון העונה נגד סאות'הפטון וניוקאסל סחטה תיקו נגד וולבס, המחזור השישי בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) באצטדיון האמירויות בלונדון כאשר לסטר ניצחה 0:1 את ארסנל משער מאוחר של ג'יימי וארדי.

לצערם של התותחנים, המאזן העגום שלהם בליגה כבר מראה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, לאחר שגם הפסידו למנצ'סטר סיטי וליברפול, יריבות ישירות לצמרת אליה הם שואפים כל כך להגיע. השועלים מנגד התאוששו משני ההפסדים שרשמו בשני המחזורים החולפים והשיגו נקודות ראשונות מאז החזרה מפגרת הנבחרות.

בהתמודדות הערב מיקל ארטטה הציב את הסקורר הטוב ביותר שלו, פייר-אמריק אובמיאנג בחוד, לצד בויאקו סאקה ואלכסנדר לקאזט, וכבר אחרי ארבע דקות ראה את הצרפתי נוגח לרשת של קספר שמייכל, אך לצערו השער נפסל בעקבות העובדה שגרניט שאקה עמד בנבדל והפריע לשוער הדני.

שחקני לסטר חוגגים עם וארדי. ניצחון חשוב מאוד | Catherine Ivill/Getty Images

בדקה ה-60 הגיע רגע המפנה עבור לסטר כאשר וארדי, מלך השערים בעונה שעברה, עלה מהספסל לאחר שהחלים לגמרי מפציעה שהשביתה אותו במשחקים האחרונים. 20 דקות בדיוק לאחר מכן הוא גם היה האיש לכבוש את שער הניצחון כאשר נגח לרשת של ברנד לנו בעקבות בישול של צ'נגיז אונדר הטורקי.

ברנדן רודג'רס, שהשיג הערב את ניצחונו ה-300 בתור מאמן, נראה מחויך מאוד בסיום. לסטר שלו עלתה למקום הרביעי בטבלה, רחוקה רק נקודה אחד מאברטון וליברפול. מנגד, ארסנל נמצאת במקום העשירי, כאשר מחר טוטנהאם יכולה לעקוף אותה.

המחזור הבא מפגיש לארסנל משחק קשה מאוד – בעוד שבוע בדיוק היא תעלה לכר הדשא של אולד טראפורד ותתמודד מול מנצ'סטר יונייטד. עוד לפני כן היא תשחק נגד דונדלק האירית בליגה האירופית. ללסטר מצפה משחק נגד א.א.ק אתונה באותו מפעל, ולאחר מכן משחק חוץ נוסף בליגה, הפעם ב"אלנד רואד" של לידס יונייטד.

רודג'רס ען אונדר בסיום. ניצחון 300 בקריירת האימון | Catherine Ivill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי