שער נפלא של ווקר קבע 0:1 למנצ'סטר סיטי על שפילד יונייטד

התכולים שוב לא הרשימו בבראמל ליין והיו זקוקים להברקה של המגן, שהצליח להכניע את ראמסדייל בבעיטה חדה מחוץ לרחבה. המארחת עדיין ללא ניצחון בליגה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי של הפרמיירליג נמשך היום (שבת) עם המשחק המוקדם בין מנצ'סטר סיטי לשפילד יונייטד בבראמל ליין, בו התכולים עדיין לא נראו כמו הקבוצה הסוחפת שפפ גווארדיולה הציג בשנים האחרונות, אך בכל זאת השיגו 0:1 קטן שלמעשה מצמצם את הפער בין אברטון לליברפול לשתי נקודות בלבד, אם מתחשבים בעובדה שלסיטי יש משחק אחד חסר.

התכולים עדיין חרקו בפתיחה וכבשו את שער היתרון דווקא על ידי המגן קייל ווקר, שערך את הופעתו ה-100 בפרמיירליג במדי מנצ'סטר סיטי, לאחר שקיבל מסירה מקווין דה בריינה ובעט כדור שטוח אך מלא עוצמה לפינה הרחוקה.

במחצית השנייה סיטי נכחה לא מעט פעמים ברחבה של שפילד, אך דווקא המארחת הגיעה למצב המסוכן ביותר בדקה ה-71 עם מתפרצת שהסתיימה אצל ראיין ברוסטר שהגיע למצב של אחד על אחד ולמזלו של גוואדיולה, הברזילאי פעל נכון כאשר יצא בזמן ומנע ניסיון הקפצה של האנגלי בן ה-20.

למנצחת שעלתה באופן זמני במקום השביעי, מחכה שבוע קריטי במיוחד עם שני משחקים ביתיים מול אולימפיאקוס בליגת האלופות בשלישי ונגד האלופה ליברפול בעוד שמונה ימים. שפילד לעומת זאת ממשיכה לאכזב. הפתעת העונה שעברה השיגה עוד כה נקודה אחת בשבעה מחזורים, בהם כבשה שער אחד והיא נראית כאחת המועמדות לנשור לליגת המשנה. בשבת הבאה היא תתארח בסטמפורד ברידג' אצל צ'לסי.

שחקני שפילד יונייטד | Rui Vieira – Pool/Getty Images

הרכבים

שפילד יונייטד: ארון ראמסדייל, כריס בשאם, ג'ון איגן, אנדה סטיבנס, ג'ורג' באלדוק, מקס לואו (דייויד מקגולדריק 82), אית'ן אמפאדו (אוליבר נורווד 65), סנדר ברג', בן אוסבורן (ג'ון לונדשטרם 55), ראיין ברוסטר, אוליבר מקברני.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, רובן דיאש, איימריק לאפורט, ז'ואאו קאנסלו, רודרי, ברנרדו סילבה, קווין דה בריינה, פראן טורס (פיל פודן 81), ריאד מאחרז (אילקאי גונדואן 85), ראחים סטרלינג.

מהלך המשחק

שפילד יונייטד פתחה את המשחק עם הרבה התלהבות אך בדקה השביעית האורחת נכנסה למשחק. פראן טורס סיפק נגיחה אדירה לאחר הגבהה של ז'ואאו קאנסלו מצד שמאל וסחט הצלה גדולה מארון ראמסדייל הצעיר. סיטי תקפה בעיקר דרך צד שמאל. קווין דה בריינה בפעולה ראשונה גדולה במשחק מסר לראחים סטרלינג והאנגלי ניסה להעביר כדור רוחב אך נבלם על ידי ההגנה. איימריק לאפורט כמעט כבש מקרן במהלך שאחרי. הבלם שעלה לעזרת ההתקפה הכניס את הרגל חזק אך בעט החוצה.

איימריק לאפורט מוסר, אוליבר מקברני מביט | Tim Keeton – Pool/Getty Images
קייל ווקר נאבק עם בן אוסבורן | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images
ראחים סטרלינג מול ג'ורג' באלדוק | Catherine Ivill/Getty Images

סיטי ראתה שאין יותר מדי שטחים מול ההגנה של שפילד יונייטד וניסתה גם לבעוט מרחוק. רודרי בעט חזק בדקה ה-18, ראמסדייל הדף לקרן. סיטי העלה את הקצב. בדקה ה-23 דאבל פס נהדר בין סטרלינג וקאנסלו הסתיים בדור רוחב טוב של האנגלי אבל פראן טורס שוב נבלם על ידי השוער ראמסדייל. כעבור דקה ריאד מאחרז בעט החוצה ממצב נוח, ואין ספק שהלחץ של הקבוצה של פפ גווארדיולה מתגבר.

קווין דה בריינה | Catherine Ivill/Getty Images
פראן טורס נבלם על ידי השוער | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-28 הגיע השער המיוחל מעזרה בלתי צפויה: קייל ווקר שלח בעיטה חדה שלא הותירה סיכוי לשוער, 0:1 לסיטי. על המסירה היה חתום דה בריינה אך קודם לכן מי שהוציא את התכולים במהירות קדימה היה סטרלינג. דה בריינה ניסה את כוחו בפעם הראשונה בדקה ה-33 כשבעט כדור חופשי שטוח אך למרכז השער.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Catherine Ivill/Getty Images
קייל ווקר חוגג עם רודרי | Catherine Ivill/Getty Images
קייל ווקר חוגג עם פראן טורס | Tim Keeton – Pool/Getty Images

בדקה ה-39 שפילד ניסתה לאיים בפעם הראשונה אולי כאשר ראיין ברוסטר נגח לא מספיק טוב והכדור לא היווה סכנה עבור אדרסון. בכל מקרה, הריח של השער השני של סיטי היה באוויר. האורחת יצאה מהר קדימה. קאנסלו רקד בצד שמאל, הגביהה לרחבה וטורס בעט מהאוויר אך נבלם על ידי שחקן הגנה.

ארון ראמסדייל. הצגה בין הקורות | Rui Vieira/PA Images via Getty Images
קווין דה בריינה | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

סיטי הגיעה להזדמנות הראשונה שלה במחצית השנייה בדקה ה-52, בעקבות כדור ארוך שהותיר חופשי את טורס, אך גם הפעם ראמסדייל היה ערני והצליח להרחיק מקצה הרחבה. כעבור חמש דקות האורחת קיבלה כדור חופשי מ-20 מטרים אליו ניגש מאחרז, שבעט לפינה הרחוקה וראמסדייל הדף לקרן. בדקה ה-71, ברוסטר נותר לבדו במצב של אחד על אחד מול אדרסון וניסה להקפיץ מעל הברזילאי שיצא בתזמן מושלם ומנע מבוכה מסיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי