לא משכנעת: ליברפול ניצחה 1:2 בשיניים את ווסטהאם

לפני שהיא פוגשת את אטאלנטה ומנצ'סטר סיטי, אלופת אנגליה הייתה זקוקה לשער מאוחר של ז'וטה (85) כדי לבצע מהפך נגד הפטישים. סלאח איזן מהנקודה הלבנה (42) בחצי הראשון, פורנלס כבש עבור הלונדונים (10)

(גודל טקסט)

ליברפול לא בשיאה. לאחר מספר ניצחונות לא משכנעים, אלופת אנגליה הייתה קרובה הערב (שבת) לאבד שוב נקודות בפרמיירליג, אך הצליחה לבצע מהפך ולנצח 1:2 דחוק את ווסטהאם, כל זאת לפני צמד משחקים לא פשוט שצפוי לה – נגד אטאלננטה ולאחר מכן מנצ'סטר סיטי.

לא ברור אם זה בגלל חסרונו של וירג'יל ואן דייק, שנותח בהצלחה בברכו, אך הקבוצה של יורגן קלופ פשוט לא מצליחה לייצר את הכדורגל המרהיב שהציגה בכל העונה שעברה. לאחר הפציעה של פאביניו בליגת האלופות, במשחק הערב המנג'ר הגרמני העניק לנתנאל פיליפס בן ה-23 את המקום במרכז ההגנה. גם קרטיס ג'ונס, שהפך להיות שחקן סגל לגיטימי בשורות ליברפול, פתח נגד הפטישים.

הקבוצה של דייויד מויס, שהגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו – 3:3 דרמטי נגד צ'לסי ו-1:1 נגד מנ'צסטר סיטי – הייתה הראשונה גם לעלות ליתרון במשחק כאשר פבלו פורנאלס הספרדי הכניע את אליסון אחרי 10 דקות.

פיליפס. הופעת בכורה בפרמיירליג לבלם | Peter Powell/PA Images via Getty Images

בניגוד לניצחון נגד מיוטילנד בליגת האלופות, קלופ השיב את השלישייה המוכרת שלו לחלק הקדמי, וראה את מוחמד סלאח מוכשל ברחבה לקראת הירידה להפסקה. המצרי גם לקח אחריות על הבעיטה ואיזן את המשחק.

במחצית השנייה ליברפול ניסתה להשיג את השער המהפך, ובדקה ה-77 היא כבר הייתה שם כאשר דיוגו ז'וטה מצא את הרשת, אבל כאן בדיוק נכנסו שופטי הווידאו לשחק, אשר זיהו עבירה של סאדיו מאנה לפני הבעיטה של הפורטוגלי ולכן השער נפסל.

שלא שנלקח לו השער הרכש מוולבס, שכבר כבש שני שערים בשני המשחקים האחרונים של ה"מייטי רדס" לא ויתר על הרגע הגדול שלו, ובדקה ה-85 הצליח לברוח לכל ההגנה של ווסטהאם ולהכניע את לוקאס פביאנסקי.

ז'וטה. שער ניצחון אדיר לפורטוגלי | Peter Powell – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי