ארטטה לקראת יונייטד: "זו היריבות הגדולה בפרמיירליג"

השדים האדומים יארחו את ארסנל בראשון (18:15, ספורט1), הספרדי מתרגש: "אני זוכר את העימותים בין ונגר ופרגוסון", ארטטה יחזור להרכב. סולשיאר יציין את משחקו המאה ביונייטד. טוטנהאם תתאושש מההפסד לרפאלוב?

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה האנגלית שיצא לדרך הערב (שבת) יושלם מחר (ראשון) עם שישה משחקים. במוקד, קרב בין שתי אימפריות ששלטו בפרמיירליג בתחילת שנות ה-2000 אך איבדו מעט מיוקרתן – מנצ'סטר יונייטד תארח את ארסנל באולד טראפורד (18:15, שידור ישיר בספורט1) אחרי שרשמו תוצאות מרשימות באירופה. טוטנהאם, שאיכזבה עם ההפסד 1:0 לאנטוורפן וליאור רפאלוב, תפגוש את ברייטון. אברטון תארח את ניוקאסל. במשחק נוסף: אסטון וילה נגד סאות'המפטון.

מנצ'סטר יונייטד – ארסנל (18:15, ישיר בספורט1)

בעבר זה היה משחק ענק וכעת הטבלה מציגה משהו אחר. השדים האדומים מגיעים מהמקום ה-15 בטבלה והתותחנים מהמקום ה-12. חניכיו של אולה גונאר סולשיאר עדיין לא הצליחו לרשום ניצחון בית בליגה העונה, ורק השבוע השיגו ניצחון ראשון באולד טראפורד עם 0:5 גדול על לייפציג בליגת האלופות, כולל שלושער נהדר של מרקוס ראשפורד.

מי שיעדרו מהסגל של המאמן הנורבגי הם אריק באיי וג'סי לינגרד הפצועים, בעוד אנתוני מרסיאל המורחק ואלכס טלס שנמצא חיובי לקורונה. המאמן אולה גונאר סולשיאר יירצה להשיג ניצחון במשחקו המאה על הקווים באולד טראפורד. עד היום ניצח הנורבגי 55 פעמים, רשם 21 תוצאות תיקו והפסיד 23 פעמים. ראשפורד הוא הכובש המוביל באותה התקופה עם 38 כיבושים. לא ברור האם דוני ואן דה בייק ופול פוגבה ימשיכו בהרכב.

מרקוס ראשפורד ופייר-אמריק אובמיאנג | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

"אני מופתע על ציון הדרך, הזמן עבר מהר", אמר סולשיאר ולאחר מכן התייחס לארסנל: "היא תמיד יריבה קשה, זו קבוצה חזקה עם מאמן טוב מאוד שיש לו רעיונות נהדרים. אני מצפה למשחק הזה. אני רוצה לחגוג את המשחק המאה עם הופעה טובה וניצחון. מאוד נהנתי עד עתה". ההגנה היא נקודת התורפה של יונייטד שספגה כבר 12 שערי ליגה, הנתונים הכי גרועים שלה מזה 60 שנה.

חניכיו של מיקל ארטטה יגיעו למפגש לאחר ניצחון 0:3 מול דאנדלק בליגה האירופאית, שהשכיח במעט את שני ההפסדים הרצופים בליגה לסיטי ולסטר, ינסו לנצח באולד טראפורד בפעם הראשונה מאז ספטמבר 2006, אז ססק פברגאס בישל לעמנואל אדבאיור את שער הניצחון. מי שיחסר למאמן הספרדי הוא הבלם דוד לואיז הברזילאי. הקפטן פייר-אמריק אובמיאנג שנקלע לבצורת בליגה יחזור להרכב.

ארטטה אמר לקראת המשחק: "אני חושב שזו אחת היריבויות הגדולות בפרמיירליג. ההיסטוריה של המשחקים האלה היא עצומה. אני זוכר את הזמנים שאלכס פרגוסון וארסן ונגר שיחקו זה נגד זה והשחקנים התעמתו על כר הדשא. זה כנראה המשחק הגדול ביותר ואני נרגש ללכת לאולד טראפורד. אני רוצה להאמין שאנחנו יכולים לנצח. מה שבטוח הוא שאנחנו רוצים לעשות זאת, זו הגישה שלנו".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1014499

טוטנהאם – ברייטון (21:05, ישיר בספורט1)

התרנגולים קיבלו סטירה מצלצלת בליגה האירופאית מליאור רפאלוב בהפסד 1:0 לאנטוורפן, מה שגרם לז'זה מוריניו לשתף את זעמו עם הציבור הרחב בעזרת תמונה עצובה במיוחד באינסטגרם. המאמן הפורטוגלי הסביר כי לאור היכולת הגרועה שהציגו שחקניו על הדשא בבלגיה, יהיה לו קל מאוד לבחור שחקנים להרכב. מי שצפויים לפתוח את המשחק ולנסות לא לאכזב את הבוס הם צמד החלוצים הלוהט הארי קיין ויונג מין סון, שלא מפסיקים לבשל אחד לשני מתחילת העונה ונחו שניהם בחמישי. ברייטון, שניצחה רק פעם אחת מפתיחת העונה, תנסה לנצל את המצב הרגיש של הלונדונים ולהפתיע עם ניצחון.

הצמד הלוהט של טוטנהאם יחזרו להרכב | JASON CAIRNDUFF/POOL/AFP via Getty Images

ניוקאסל – אברטון (15:50, ישיר בספורט1)

אברטון, שהפסידה בפעם הראשונה העונה במחזור האחרון לסאות'המפטון,  תנסה לחזור לפסגה ולהשתלט מחדש על המקום הראשון בטבלה למשך עוד שבוע לפחות כאשר תתארח אצל ניוקאסל. קרלו אנצ'לוטי יאלץ להסתדר ללא שניים מכוכביו הגדולים, חאמס רודריגס הפצוע ורישארליסון שירצה עונש הרחקה. מי שכן יהיה בסגל הטופיז הוא דומיניק קלברט-לווין, החלוץ הלוהט שהספיק לכבוש שבעה שערים בשישה משחקים העונה בפרמייר ליג.

קרלו אנצ'לוטי | Robin Jones/Getty Images

אסטון וילה – סאות'המפטון (13:50, ישיר בספורט1)

אסטון וילה, שפתחה בצורה מעולה את העונה והפסידה לראשונה במחזור הקודם 3:0 ללידס של מרסלו ביילסה, מתבססת בטופ-4 על אף העובדה ששיחקה רק חמישה משחקים, תנסה לחזור לרצף הניצחונות כשתארח את סאות'המפטון. הקדושים, שהפתיעו את הטופיז במחזור הקודם ינסו להמשיך את המומנטום ולצאת מברמינגהאם עם שלוש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי