פפ: "התקופה שלי בברצלונה הסתיימה". ווקר הסביר מדוע לא חגג

המאמן נשאל על עתידו לאחר ה-0:1 על שפילד והבהיר שלא יחזור: "זה משהו שעושים פעם בחיים. אני מאושר להפליא בקבוצה". הספרדי הודה: "אנחנו מתקשים לכבוש ולא קטלניים כבעבר". המגן שכבש: "אנחנו אוהדי שפילד"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

רגע לפני משחק העונה שלה נגד ליברפול, הצליחה מנצ'סטר סיטי להשיג 0:1 קשה על שפילד יונייטד בחוץ אתמול (שבת), במשחק שהיה יכול להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר. זה היה הניצחון הרביעי ברציפות שלה על שפילד, מה שלא קרה מאז 1930. הגיבור היה דווקא קייל ווקר, שבהופעתו המאה במדי סיטי בפרמיירליג כבש את שערו הראשון בליגה במשחק חוץ. שישה משמונת שעריו, אגב, היו מחוץ לרחבה, כמו אתמול. סיטי ניצחה 11 משחקים בתאריך ה-31 באוקטובר – יותר מכל קבוצה אחרת.

פפ התייחס לעתידו לאחר המשחק ופסל חזרה לספרד: "הקריירה שלי כמאמן ברצלונה הייתה מדהימה אבל זהו-זה היא הסתיימה. זה משהו שעושים פעם אחת בחיים ויש למועדון מאמן מצוין כאן. אני מאושר להפליא כאן בסיטי. יהיו בחירות בברצלונה ואני מקווה שהם יבחרו את האנשים הנכונים כדי לשמור על המועדון המדהים הזה ברמה הגבוהה ביותר. אני מזדקן בכדי להיות מאמן בארסה".

על המשחק: "זה היה המשחק השלישי שלנו בחוץ בתוך שבוע. שיחקנו ממש טוב, עם קצב ראוי נגד שפילד, אחרת הם היו מענישים אותנו. הם מאוד חזקים. במחצית הראשונה יצרנו הרבה הזדמנויות. אנחנו נאבקים כדי לכבוש שערים. יום אחד נשבור את המחסום הזה. אנחנו מתגוננים היטב אך לצערי כשאנחנו בשליש האחרון אנחנו לא קטלניים כבעבר". סיטי כבשה העונה רק תשעה שערי ליגה לעומת לא 24 אשתקד! וב-2018/19 היו לה 19 שערים בשלב הזה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1014538

ליגת האלופות: "אנחנו מאוד שמחים להגיע למשחק נגד אולימפיאקוס עם ניצחון אבל עליי לחשוב על כמה שינויים ורוטציות משום שיש לנו הרבה משחקים – חמישה ב-16 ימים".

קייל ווקר אמר: ""אני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות ומאושר שניצחנו, זה הדבר העיקרי מהמשחק הזה. אמא ואבא שלי גרים כאן, לא יכולתי לחגוג כי אנחנו אוהדי שפילד יונייטד. אני נהנה מהכדורגל שלי. אנחנו רוצים להבקיע תמיד שלושה-ארבעה שערים, אבל זה לא מצליח בכל מחזור. זה נהדר לשמור על שער נקי וכמובן לכבוש בעצמי".

"ווקר כבש שער שהגיע לסיטי ששלטה לחלוטין במחצית הראשונה אך נתקעה בשוער מעולה בין הקורות. בהמשך סגנית האלופה התקשתה התקשתה לכבוש את השער השני שיהרוג את המשחק. אין ספק שהיא מתקשה לכבוש שערים", נכתב ב"-BBC". "ווקר הכה את מועדון ילדותו אבל הניצחון הלך קשה", נכתב ב"סקיי ספורטס" שם רודרי נבחר לאיש המשחק. "זו הייתה הופעה מבטיחה של הקשר ששיחק קרוב לבלמים, ואולי המשחק שלו עבר מתחת לרדאר. הוא תרם לכך שסיטי שוב שמרה על שער נקי".

קייל ווקר מבקיע | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי