אברטון שוב הפסידה, 3:4 נהדר לסאות'המפטון אצל אסטון וילה

ה"טופיז" פספסו הזדמנות לחזור לפסגה לאחר שנכנעו 2:1 בניוקאסל. צמד לווילסון. הקדושים כבר החזיקו ביתרון של ארבעה שערים בעקבות משחק נהדר של וורד-פראוס, שכבש צמד בכדורים חופשיים. בהמשך: טוטנהאם נגד ברייטון

(גודל טקסט)

לאחר הניצחונות הדחוקים אמש (שבת) מצד ליברפול ומנ'צסטר סיטי, המחזור השביעי של הליג האנגלית נמשך הערב עם שלושה משחקים מסקרנים. במשחק הראשון, סאות'המפטון ניצחה 3:4 את אסטון וילה. לאחר מכן, אברטון הפסידה 2:1 אצל ניוקאסל. בהמשך, טוטנהאם תשחק בביתה נגד ברייטון במשחק הסוגר של היום (21:05, ישיר בספורט1).

אסטון וילה – סאות'המפטון 4:3

עד המחזור שעבר אסטון וילה הייתה הקבוצה המושלמת בליגה, אך נראה שההפסד ללידס עשה את שלו עבור הקבוצה מברמינגהאם, שחווה מחצית ראשונה מסויטת נגד סאות'המפטון. ה"קדושים" הגיעו להתמודדות היום אחרי ניצחון על אברטון ותיקו סוער נגד צ'לסי, וכבר אחרי 20 דקות עלו על לוח התוצאות לאחר שג'יימס וורד-פראוס מצא את הראש של הבלם יאניק וסטרגארד.

בדקה ה-33 וורד-פראוס הכפיל בצדק את התוצאה עם כדור חופשי מושלם, ובאופן נדיר, כבש את אותו השער בדיוק גם בדקה ה-45 וקבע 0:3 מדהים לאורחים ב"וילה פארק". בדקה ה-58 דני אינגס הצטרף לחגיגה הגדולה עם ביצוע אישי מרהיב ממרחק, כחמש דקות לאחר מכן טיירון מינגס כבש שער מצמק עבור וילה, שנזכרה מאוחר מדי לצערה לחזור למשחק. אולי ווטקינס דייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן, ולאחריו ג'ק גריליש הפתיע עם בעיטה ממרחק וקבע את תוצאת המשחק.

וורד-פראוס חוגג. צמד שערים בכדורים חופשיים ובישול לקשר | GARETH COPLEY/POOL/AFP via Getty Images

ניוקאסל – אברטון 1:2

נראה שפתיחת העונה הנפלאה של אברטון הגיעה לסיומה. ה"טופיז" פספסו הערב הזדמנות לחזור למקום הראשון בטבלה, ובעצם העניקו לליברפול, היריבה השנואה, את הבלעדיות בפסגה. במחזור שעבר החניכים של קרלו אנצ'לוטי נכנעו מול סאות'המפטון, ובמשחק היום הם שוב נראו אנמיים מאוד.

בתום מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-56 קאלום ווילסון הצליח לסחוט כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה שאנדרה גומש עשה עליו. החלוץ בן ה-28 דייק מהנקודה הלבנה ונתן למגפייז את היתרון במשחק. בדקה ה-84 ווילסון היה שוב במקום הנכון, הצליח להגיע לכדור של ראיין פרייז'ר והכפיל. דומיניק קאלברט-לווין, הסקורר הגדול של אברטון, צימק בתוספת הזמן אבל זה היה מאוחר מדי.

ווילסון חוגג. צמד לחלוץ נגד אברטון | Owen Humphreys – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי