יתאחד עם חאמס ואנצ'לוטי? אברטון רוצה את איסקו בינואר

איסקו וחאמס רודריגס. שוב יחד? | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

לפי "מירור", הטופיז מקווים לצרף את קשרה של ריאל מדריד בחלון ההעברות בחורף כמושאל יחד עם חובת רכישה בגובה 18 מיליון ליש"ט. הספרדי מיואש מהעדר ההזדמנויות ומתח ביקורת על ספסל בקלאסיקו

(גודל טקסט)

בקיץ האחרון הגיע חאמס רודריגס לאברטון של קרלו אנצ'לוטי והיה לו חלק גדול בפתיחת העונה הנפלאה שלה. האם יצטרף לקולומביאני בטופיז חבר ישן? לפי דיווחים בבריטניה. אברטון מעוניינת לקבל את איסקו מריאל מדריד בהשאלה בחודש ינואר עם חובת רכישה בקיץ בגובה 18 מיליון ליש"ט. על אברטון לשלם את שכרו המלא של איסקו בתקופת ההשאלה.

לפי "מירור", הספרדי התייאש מהעדר הדקות תחת זינדין זידאן ואנגליה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלו. העונה הוא רשם 177 דקות בלבד עם הופעה אחת בלבד בהרכב. ביום שבת עלה מהספסל בדקה ה-60 אחרי שלושה משחקים בהם לא שותף כלל. הקבוצה של אנצ'לוטי נחשבת ליעד ריאלי. איסקו מסיים את חוזהו ב-2022.

לאיסקו חשוב להיות חלק מהתוכניות של לואיס אנריקה ליורו הקרוב בקיץ ועניין זה עשוי לדחוף לעזיבתו. יש לזכור כי איסקו שיחק שנתיים תחת אנצ'לוטי בבירת ספרד בין 2013 עד 2015 ורשם את שיא ההופעות שלו בעונה – 53.

איסקו. מיואש מהעדר הקרדיט של מאמנו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

עוד נטען שריאל עצמה דוחפת לעזיבתו ואף כבר שוחחה עם סוכנו בעניין והציעה אותו לקבוצות רבות. כזכור, בשבוע שעבר מתי איסקו ביקורת על זידאן כאשר מצלמות הטלוויזיה פענחו את הדברים שאמר לחבריו על הספסל. הספרדי שהגיע לריאל בקיץ 2013 זכה עם הקבוצה בין היתר ארבע פעמים בליגת האלופות ועוד פעמיים באליפות ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי