איסקו מתח ביקורת על זידאן. הזאר נכלל בסגל לקראת גלדבאך

קייל ווקר, אדן הזאר | Peter Powell/Pool via Getty Images

הבלגי שטרם שיחק העונה "זומן כדי לשחק" ועשוי לקבל דקות מהספסל נגד הגרמנים בשלישי. הקשר הספרדי לחבריו: "אותי מחליפים כבר במחצית, אבל מהספסל אני עולה בדקה ה-80". נאצ'ו צפוי לשוב רק בעוד כחודש

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד הצליחה להתאושש משבוע קשה מאוד שעבר עליה כאשר ניצחה 1:3 את ברצלונה בקלאסיקו. כעת, הבלאנקוס ימריאו למשחק חוץ גורלי בליגת האלופות נגד בורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית, כשקשה לשכוח את ההפסד המביך 3:2 נגד שחטאר דונייצק ומנור סולומון ביום רביעי. לבלאנקוס מאזן אימים של שבעה ניצחונות ב-33 משחקים, אך אלופת ספרד קיבלה בשורה גדולה לקראת המשחק.

אדן הזאר, הקשר הבלגי הנשכח, שטרם שיחק העונה, התאמן עם חבריו אתמול (ראשון) והוא נכלל ברשימת המוזמנים לקראת המשחק. ההערכות הראשוניות היו שיחזור רק לאחר פגרת הנבחרות. "נקרא לסגל במטרה שיישחק", הייתה הכותרת ב"מארקה". הזאר היה אמור לערוך את הבכורה שלו ב-20-21 נגד ויאדוליד אך נפצע. כעת נראה שהבלגי יעלה מהספסל. מנגד, ריאל תגיע למשחק ללא מגן ימני טבעי שכן נאצ'ו נותר מחוץ לסגל בשל פציעה וככל הנראה ישוב רק לאחר פגרת הנבחרות, משמע בעוד כחודש. ההנחה היא שלוקאס ואסקס שבלט לטובה נגד בארסה, יקבל את המושכות.

עוד בקשר לקלאסיקו, מי שלא היה מרוצה הוא איסקו, שרגיל לשחק במשחקים הגדולים. הקשר רשם העונה 147 דקות בלבד והוא התלונן על הספסל בפני חבריו. מצלמות הטלוויזיה של " Movistar Plus" תפסו אותו תוקף את זינדין זידאן. "אם הוא היה חושב וצריך להחליף אותי, זה היה קורה בדקה ה-50-60 ולעתים במחצית. אם הוא צריך להכניס אותי, זה קורה בדקה ה-80".

אחד מגיבורי הקלאסיקו היה איך לא, הקפטן סרחיו ראמוס. "מאה סיבות לחדש את חוזהו", נכתב בשער "אס". השער הבא של הבלם הספרדי יהיה המאה שלו במועדון. בטור דעה ב"מארקה" נכתב: "חוזה חדש לראמוס והחתמתו של קיליאן אמבפה, אלה המטרות". נטען כי עזיבה של ראמוס, שחוזהו מסתיים בתום העונה, תהיה מכה אנושה בדומה לעזיבת כריסטיאנו רונאלדו.

בינתיים הבלם קיבל מקור נוסף לגאווה כאשר בסקר שערך עיתון "פראנס פוטבול", 62% מהמצביעים טוענים שאפשר להחשיב את ראמוס לבלם הטוב בהיסטוריה. "עצם השאלה מעוררת בי גאווה עצומה", כתב בטוויטר. "הרושם שלנו הוא שלבלם מעולם לא הייתה השפה כה גדולה על הקבוצה והנבחרת שלו, והוא ייחודי בהשוואה לקודמיו. הקבוצות בלעדיו שונות מאוד, מציגות שתי פנים", נכתב. ראמוס הוא אחד המועמדים מעשרת הבלמים להיכלל לנבחרת כל הזמנים של העיתון הצרפתי. הנבחרת תוכרז בדצמבר.

טוני קרוס אמר לקראת המשחק מחר: "אנחנו יודעים את החשיבות של המשחק אחרי ההפסד נגד שחטאר. כמובן שיש לחץ לנצח, זה גמר עבורנו. אנחנו לעולם לא מפקפקים בזידאן, אנו מנצחים ומפסידים יחד. הכי קל להאשים כשמשהו משתבש. דיברנו בינינו אחרי ההפסדים, זה לא עניין של מוטיבציה, לעיתים אתה נקלע לערב רע. הגבנו בקלאסיקו שזה משחק מיוחד, אבל באליפות זוכים נגד הקבוצות הקטנות. נגד קאדיס אף אחד לא שיחק ברמה שלו. נגד שחטאר היה חסר לנו ביטחון לאחר השער שספגנו. לעולם לא נוותר, ננסה לשנות את המצב שלנו. אנחנו רוצים לנצח בגרמניה. אני תמיד שמח לחזור לגרמניה, זו המדינה שלי והשפה שלי, המקום בו גדלתי, אבל אני נהנה לשחק בריאל. לא דיברתי עם אף קבוצה בשש השנים האלה למרות שהיו הצעות. אני רוצה לפרוש בלבן".

טוני קרוס
טוני קרוס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

"יש לנו קבוצה שיכולה לשחק כמו באיירן מינכן. בחודשים האחרונים הם הקבוצה הטובה בעולם ועלינו לקבל את זה שיש קבוצות כאלה. אבל כבר חיינו את זה מ-2016 עד 2018, כשהיינו הטובים ביותר. זה לא יכול להימשך עשר שנים. זה משתנה מהר, לעתים. אין לי ספק שנוכל לחזור לעצמנו תוך זמן קצר. יש לנו איכות. אנחנו רוצים לזכות שוב בתואר".

זידאן דרוך גם כן: "מחר יש לנו משחק חשוב וכולם צריכים להיות מרוכזים, לא אכפת לי מה נאמר. אנחנו נשארים עם מה שעשינו כקבוצה. אנחנו נלחמים ומשחקים טוב וזה מה שעלינו לעשות מחר, ךהישאר מרוכזים. אנחנו יודעים שזה יהיה משחק חסר. אדן הזאר יהיה איתנו כי הוא בסדר, ואלה חדשות טובות, אנחנו שמחים. נראה מחר איך נשתמש בו".

המאמן גם דיבר על 'תקרית איסקו': "אנחנו יודעים שהעונה ארוכה ונצטרך את כולם, תמיד אמרתי את זה. הוא רוצה לשחק כמו כולם וזה חיובי. שחקנים רוצים לשחק תמיד אך זה לא תלוי אך בהם, עליהם להיות מוכנים. זה תמיד ככה בריאל מדריד. עליי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור ה-11 וזה לא ישנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי