Sport1 Banner

קלופ יצא להגנתו של סלאח: "הוא הראה לי מה עשו לו ברגל"

במסיבת עיתונאים לקראת אטאלנטה, מנג'ר ליברפול הגן על הכוכב המצרי שנטען כי סוחט פנדלים במרמה: "אני לא מבין את הביקורת, זו הכשלה ברורה". ז'וטה ושאקירי בתמונת ההרכב, מאטיפ יישמר למשחק נגד מנצ'סטר סיטי?

(גודל טקסט)

ליברפול רחוקה מלהרשים, בוודאי שלא מצליחה להידמות אפילו קצת לקבוצה שלקחה אליפות היסטורית בעונה שעברה או לקבוצה שזכתה בליגת האלופות לפני השנתיים, אבל על רצף ניצחונות היא בהחלט מצליחה לשמור. אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, בגביע הליגה, ב-7:2 לאסטון וילה וב-2:2 בדרבי נגד אברטון, היא חזרה מאמסטרדם עם 0:1 על אייאקס משער עצמי, גברה בשיניים 1:2 על שפילד יונייטד, בהרכב חסר גברה 0:2 על מידטיילנד הדנית ובשבת השיגה 1:2 דרמטי על ווסטהאם, משחק נוסף בו יצאה מפיגור מוקדם.

מחר (שלישי, 22:00), ללא וירג'יל ואן דייק שכידוע גמר את העונה, טיאגו אלקנטרה ופאביניו, היא תתארח אצל אחת מקבוצות ההתקפה הכי מרתקות באירופה, אטאלנטה שבעונה שעברה נעצרה רק ברבע גמר ליגת האלופות – בעונת הבכורה שלה במפעל.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אישר יורגן קלופ שהבלם ג'ואל מאטיפ שב לאימונים מלאים וכמוהו גם נאבי קייטה, אולם סירב לומר אם הם ישחקו מחר: "הם התאמנו, אבל צריך שהצוות הרפואי ייתן אור ירוק לשתפם וזה לא בהכרח יקרה. יש לנו בלמים נוספים אם נזדקק לכך".

יורגן קלופ
קלופ. הפצועים מתחילים לחזור | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

כידוע, בשבת ב-1:2 על ווסטהאם היה זה נתניאל פיליפס שערך הופעת בכורה בפרמיירליג והצטיין לצדו של ג'ו גומז במרכז הגנה, אולם מאטיפ בכוננות להרכב – אם לא כבר מחר, אז ביום ראשון במשחק העונה נגד מנצ'סטר סיטי באיתיחאד.

קלופ גם נשאל על הביקורות נגד מוחמד סלאח, בטענה שהוא מחפש את המגע וצולל כדי לסחוט פנדלים: "הוא הוכשל. תאמינו לי או שלא, שוחחתי על כך עם 'מו' והוא הראה לי שהוא ספג שלוש חבטות ברגל, אחת מהן מהעבירה שהסתיימה בפנדל. אני לא מבין את הביקורת, זו הייתה הכשלה ברורה".

מוחמד סלאח
סלאח. קלופ שוחח איתו והבהיר כי הוא בצד שלו | JON SUPER/POOL/AFP via Getty Images

סלאח, כמו סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו, עשויים גם מחר לשבת על הספסל, כפי שקרה נגד אלופת דנמרק בשבוע שעבר, כחלק מההכנה למנצ'סטר סיטי. בכוננות להרכב נמצאים דיוגו ז'וטה, שכבש שלושה שערים בשלושה משחקי בית באנפילד מאז נרכש מוולבס, וכן שרדאן שאקירי: "ז'וטה בחור נפלא ורכש מצוין שלנו. שחקנים צריכים להתאקלם ולוקח להם זמן, אנחנו בדרך כלל לא זורקים אותם ישר, אבל ידעתי שדיוגו ישתלב במהרה ואני שמח שהוא עושה את זה. שאקירי שחקן ורסטילי שסובל לעתים מחוסר מזל ופציעות, אבל הוא בכושר טוב והיה חסר לנו מאוד בשנה האחרונה. אני מאוד שמח שהוא שוב איתנו".

לצדו של קלופ ישב גם המגן הימני טרנט אלכסנדר ארנולד, שהודה: "אחרי ה-7:2 לאסטון וילה הגיעה פגרת הנבחרות וזה נתן לנו זמן לנקות את הראש ולחשוב. חזרנו לדרבי והצגנו יכולת טובה, משם כבר החל מומנטום חיובי".

טרנט אלכסנדר ארנולד
טרנט אלכסנדר ארנולד. פגרת הנבחרות סייעה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

במשחק הנוסף בבית, תארח אמסטרדם את מידטיילנד. ההולנדים, כאמור, נכנעו 1:0 במחזור הפתיחה לליברפול ובשבוע שעבר כבר היו ביתרון כפול על אטאלנטה באיטליה, אבל דובאן ספאטה הקולומביאני כבש פעמיים תוך שש דקות (54 ו-60) והשתיים נפרדו בחלוקת נקודות. מידטיילנד במחזור שעבר שבה מאנפילד עם 2:0 ובמחזור הפתיחה חטפה רביעייה בביתה מאטאלנטה.

עוד באותו נושא: יורגן קלופ, מוחמד סלאח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי