לסטר עלתה למקום השני אחרי שהביסה 1:4 את לידס

לאחר הניצחון על ארסנ לבמחזור הקודם, השועלים המשיכו את המומנטום נגד העולה החדשה. בארנס הבקיע ראשון (2), טילמנס כבש צמד (76, 91), וארדי הוסיף (76). דאלאס רק צימק (48). ניצחון ראשון העונה לפולהאם

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה האנגלית ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. במוקד, לידס הובסה 4:1 על ידי ללסטר אחרי משחק נהדר ב"אלנד רואד", השועלים טיפסו עד למקום השני בטבלה. בנוסף, פולהאם חגגה ניצחון ראשון העונה אחרי 0:2 על ווסט ברומיץ'.

לידס – לסטר 4:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן במומנטום נהדר. מצד אחד לסטר ניצחה במחזור הקודם את ארסנל באצטדיון האמירויות, במשחק בו ג'יימי וארדי חזר מפציעה וכבש שער ניצחון יקר, כשמן העבר השני לידס ניצחה 0:3 מרשים את אסטון וילה וקטעה לה את הרצף המושלם.

הערב בצפון אנגליה וארדי הראה פעם נוספת כמה הוא משמעותי למשחק ההתקפה של השועלים, כאשר כבר בדקה השנייה הוא בישל להארווי בארנס את שער היתרון של האורחת. בדקה ה-21 יורי טילמנס הבלגי הכפיל את התוצאה ולמעשה קירב את לסטר לניצחון.

וארדי. השחקן החשוב ביותר של לסטר | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

בתחילת המחצית השנייה המגן סטיוארט דאלאס החזיר את לידס למשחר אחרי שהגביה כדור לרחבה ובמקום למצוא ראש של שחקן בלבן, הוא מצא את הרשת של קספר שמייכל. היה נדמה שהמקומיים בדרך לשוויון במשחק, אבל כאן בדיוק נכנס שוב וארדי, שקיבל את הכדור מצ'נגיז אונדר וכבש את שערו השביעי העונה. בתוספת הזמן טילמנס חתם את הניצחון עם פנדל מדויק.

צפו בניצחון הבכורה העונה של פולהאם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי