דיווח: פוצ'טינו סירב לשתי הצעות מברצלונה כדי להגיע ליונייטד

הפסד של סולשיאר לאברטון עלול להסתיים בפיטוריו, אבל בממלכה חשפו כי המועמד המוביל להחליפו, שמאז פיטוריו מטוטנהאם בנובמבר 2019 לא עבד, ממתין בסבלנות כבר חודשים ארוכים ליום שזה יקרה

(גודל טקסט)

מאוריסיו פוצ'טינו דחה את ברצלונה לא פעם אחת, אלא פעמיים. הסיבה? אקס טוטנהאם יושב בביתו וממתין להחלטת מנצ'סטר יונייטד להיפרד מאולה גונאר סולשיאר ולהצעה שעשוי לקבל להחליפו.

שלשום, בעקבות ההפסד לבשאקשהיר בליגת האלופות, פורסם באנגליה כי מעמדו של אולה גונאר סולשיאר התערער ושפנייה כבר נעשתה למאוריסיו פוצ'טינו, אך הבוקר (שבת) נטען בנוסף כי הארגנטינאי סירב במהלך הקיץ לשתי פניות מברצלונה, בידיעה שבמוקדם או במאוחר הוא יגיע לתיאטרון החלומות.

אם מנצ'סטר יונייטד לא תנצח גם היום בליברפול את אברטון (החל מ-14:15 בספורט1), בהחלט קיימת האפשרות שבמהלך פגרת הנבחרות יחליטו באולד טראפורד לזעזע את השורות ולפטר את סולשיאר, כמעט שנתיים לאחר שמונה במקום ז'וזה מוריניו – המנג'ר שהחליף את פוצ'טינו בטוטהאם בנובמבר בשנה שעברה.

פוצ'טינו, שפוטר מטוטנהאם כחמישה חודשים אחרי שהצעיד אותה לגמר ליגת האלופות, יושב בביתו כבר שנה, חרף דיווחים על הצעות שקיבל מיובנטוס ובעיקר מברצלונה במהלך הקיץ האחרון, אחרי שהשתיים נפרדו ממאוריציו סארי ומקיקה סטיין, אולם על פי הפרסומים נחוש בדעתו להגיע למנצ'סטר יונייטד. אם השדים האדומים יפסידו גם היום, בהחלט ייתכן שזה יקרה בקרוב מאוד.

אולה גונאר סולשיאר. צריך לדאוג? | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי