וויליאן סיפר על תקרית התמונה עם קונטה: "כל העולם דיבר על זה"

הברזילאי, כיום בארסנל, נזכר באירועי גמר הגביע האנגלי לפני שנתיים, שהובילו לסיום דרכו של המנג'ר ואולי גם לשחרורו הקיץ מצ'לסי: "פרסמתי את התמונה ומיד חשבתי לעצמי 'מה עשיתי?!'

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

בקיץ 2018, ממש דקות ספורות לאחר שצ'לסי זכתה בגביע האנגלי, כבר ניתן היה להבין שדרכו של אנטוניו קונטה במועדון הסתיימה. המאמן האיטלקי אמנם זכה באליפות ובגביע בשנתיים שלו בסטמפורד ברידג', אבל יחסיו עם השחקנים ידעו עליות ובעיקר מורדות.

הבוקר (שבת) החליט לספר את האמת הקשר הברזילאי וויליאן, כיום בארסנל על הציוץ שלו שבסופו של דבר הוביל לפיטורי קונטה ואולי גם לעזיבתו שלו עם סיום חוזהו בקיץ האחרון לאחר שסירבו במועדון לתת לו חוזה לשלוש שנים, מה שסלל את דרכו לסטמפורד ברידג'.

וויליאן איבד את מעמדו כשחקן הרכב באותם ימים ובגמר הגביע האנגלי עלה מהספסל רק בתוספת הזמן כדי לבזבז את השניות, ולאחר חגיגות הניצחון 0:1 על מנצ'סטר יונייטד והזכייה בגביע הוא החליט לעשות מעשה. וויליאן העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה קבוצתית של צ'לסי לאחר הנפת הגביע, ממנה בחר להסתיר את מאמנו אנטוניו קונטה מכף רגל ועד ראש באמצעות אימוג'ים של גביע.

וויליאן מוחק את קונטה | אינסטגרם

וויליאן סירב להתראיין באותו יום ולא התייחס לתקרית התמונה, היחידים שזכו להתייחסות היו עיתונאים מברזיל שלהם הוא רק אמר בציניות "אתם באמת רוצים שאומר את דעתי?", אבל שנתיים לאחר מכן הוא נשמע אחרת: "כשראיתי את התמונה הקבוצתית שלנו, עבר לי בראש משהו, אני לא יודע להסביר מה ואיך זה קרה. אני פשוט ידעתי שאם הוא נשאר בקבוצה, אני אצטרך לעזוב. אי אפשר היה לעבוד איתו יותר.

"פרסמתי את התמונה ומיד חשבתי לעצמי 'מה עשיתי?!', אבל כבר לא יכולתי למחוק אותה, זה היה מאוחר מדי. לא חשבתי שתמונה כזו תעורר מהומה או פיצוץ, אבל חמש דקות אחרי שפרסמתי אותה נושא השיחה הכי חם באנגליה ובברזיל היה התמונה שלי באינסטגרם. כולם דיברו על זה. קונטה היה מאמן טוב אם לומר את האמת, הוא זכה בתארים, אבל יש לו שיטה שונה לאימון ואתם יודעים שגם עם דייגו (קוסטה) ודויד (לואיז) היו לו בעיות, והם ממש לא דומים לי. לקונטה יש אישיות אחרת והוא לא הבין שלא עם כולם אפשר לנהוג בכוח".

כידוע, הקיץ וויליאן עבר לארסנל ולאחר שהתאושש מפציעה קלה ופתח בניצחון הליגה האחרון על מנצ'סטר יונייטד ושיחק 64 דקות בניצחון 1:4 על מולדה בליגה האירופית, הוא יפתח גם מחר נגד אסטון וילה (21:05 בספורט4). זה יהיה משחק מבחן משמעותי עבור שתי הקבוצות, שצמודות זו לזו עם 12 נקודות, אולם לאסטון וילה משחק חסר והיא תגיע ללונדון אחרי שני הפסדים רצופים ללידס ולסאות'המפטון בהם ספגה שבעה שערים.

וויליאן
וויליאן. כבר במדי התותחנים | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי