ממשיכה לדרוס: 1:4 ענק לצ'לסי על שפילד יונייטד

הבלוז עלו למקום השלישי באופן זמני לאחר ניצחון מרשים על נועלת הטבלה בסטמפורד ברידג'. דווקא מקגולדריק כבש ראשון לאורחת בעקב נהדר. בהמשך אברהם, צ'ילוול, סילבה ו-ורנר סגרו עניין. זייך בישל פעמיים

(גודל טקסט)

צ'לסי הפכה בשבועיים האחרונים לאחת הקבוצות הכי חמות באירופה. בליגת האלופות השיגו הבלוז ניצחונות אדירים של 0:4 ו-0:3 על קרסנודאר וראן בהתאמה וגם בפרמיירליג הביסו 0:3 את ברנלי. הערב (שבת) הקבוצה של פרנק למפארד המשיכה בכושר המפלצתי שלה עם 1:4 מרשים לא פחות על נועלת הטבלה, שפילד יונייטד בסטמפורד ברידג', אשר העלה אותה באופן זמני למקום השלישי.

דווקא שפילד עלתה ליתרון בדקה התשיעית עם שער יפה בעזרת העקב של דייויד מקגולדריק אחרי קרן קצרה. המארחת התעוררה במהרה ומצאה את השוויון תוך 14 דקות, כאשר תמי אברהם איזן מתוך הרחבה בדקה ה-23 אחרי מסירת רוחב של מתאו קובאצ'יץ. המהפך הושלם בדקה ה-34 לאחר שכדור קרן קצר הגיע  לרגליו של חכים זייך, שהרים כדור נפלא לבן צ'ילוול ומה שנותר למגן היה לדחוק מקרוב כדי לקבוע 1:2.

הבלוז סגרו עניין בדקות האחרונות – בזכות עוד כדור נפלא של זייך, הפעם בכדור חופשי, שפגש את ראשו של טיאגו סילבה ונעצר רק ברשת. טימו ורנר חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-80 אחרי שקיבל כדור מהגנת שפילד ולא התבלבל מקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי