צ'לסי מתחברת ומאוהבת בזייך, למפארד: "המשחק הטוב ביותר שלנו"

חכים זייך | Mike Hewitt/Getty Images

הקוסם המרוקני זרח ב-1:4 על שפילד עם שני בישולים, רשם נתון מרשים והפרויקט של הבלוז נראה בדרך למעלה. המאמן מרוצה: "רואים את העבודה". באנגליה חשפו: הדסון-אודוי וטומורי הפרו בידוד

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי בנתה הקיץ ללא ספק את הפרויקט הכי מסקרן בכדורגל העולמי. הבלוז שינו את פניהם עם כמה וכמה החתמות סופר משמעותיות, וכולם ציפו לראות את הקבוצה של פרנק למפארד בפעולה. העונה החלה בצורה בינונית, אך בשבועות האחרונים נראה שצ'לסי נכנסת לקצב ואתמול (שבת) היא המשיכה להרשים עם 1:4 מצוין על שפילד יונייטד.

צפו בתקציר ה-1:4 של צ'לסי על שפילד

הבלוז מחזיקים בהתקפה הפורייה בליגה (20) כיבושים ועלו אמש למקום השלישי, אותו הם יכולים לאבד עד לסיום משחקי המחזור השמיני בפרמיירליג. באנגליה עסקו בעיקר בחכים זייך, הכוכב המרוקני שהגיע מאייאקס, התחיל את העונה עם הפציעה ומשתפר ממשחק למשחק מאז שנכנס לעניינים. הוא פתח בארבע משחקים העונה בכל המסגרות ונראה שהוא מאוד משפיע על משחק ההתקפה של צ'לסי – שכבשה בארבעת המשחקים בהם עלה בהרכב לא פחות מ-14 שערים.

אתמול הוא בישל פעמיים, המשיך ללהוט וסיפק נתונים נהדרים: אף שחקן בפרמיירליג העונה לא הצליח לייצר כמות הזדמנויות כפי שזייך ייצר אמש – שישה, ששניים מתוכם כאמור הסתיימו עם אסיסט. בנוסף, הוא מוביל את הליגה בבישולים פר 90 דקות, כאשר הוא מספיק 0.57 אסיסטים למשחק (יש לו שלושה ב-190 דקות בלבד). רק קווין דה בריינה ממנצ'סטר סיטי מקדים את המרוקני ביצירת הזדמנויות פר 90 דקות, כאשר הבלגי כרגע עומד על 4.24 הזדמנויות שהוא מייצר לחבריו במשחק, בעוד זייך על 3.79.

ואם כבר בנתונים עסקינן, טיאגו סילבה כבש את את שער הבכורה שלו בצ'לסי והפך לכובש השישי המבוגר אי פעם של המועדון במסגרת הפרמיירליג, כשהוא עושה זאת בגיל 36 ו-46 ימים. כמו כן, רק גלן הודל כבש שער בכורה בצ'לסי בגיל מבוגר יותר מהבלם הברזילאי (36 ו-150 ימים).

פרנק למפארד | Chris Lee – Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

המאמן פרנק למפארד היה מרוצה אחרי ה-1:4 על שפילד: "זו הייתה ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה. עלינו למקום השלישי וזה עוד עשוי להשתנות, אבל בהתחשב בעובדה שהתחלנו עם הרבה פצועים שלא עשו טרום עונה – רואים את העבודה שלנו. העונה עוד ארוכה אז אני נשאר עם הרגליים על הקרקע. כל משחק הוא מאתגר. האיזון של הקבוצה היה טוב מאוד, יש סימנים טובים, אבל אנחנו חייבים להמשיך ככה".

אבל לא הכל ורוד. ב"דיילי סטאר" חשפו תמונות מסוף חודש אוקטובר של שניים משחקני צ'לסי, קאלום הדסון-אודוי ופיקאיו טומורי, כאשר הם מבלים במסעדה ובעצם מפרים את הבידוד שהשחקנים מחויבים אליו. שחקן הכנף, שכבר נדבק בקורונה בתחילת התפרצות הנגיף באנגליה בחודש מרץ, צילם את הבלם רוקד כשלפחות אדם אחד הצטרף אליהם. כעת השניים צפויים לקבל קנס גבוה מהמועדון וייתכן שמהליגה עצמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי