סולשיאר השתווה לפרגוסון ותקף, שיא נוסף לפרננדש

מאמן יונייטד רשם ניצחון חוץ שביעי ברציפות, בדומה לסקוטי וזעם על לוח המשחקים: "זה נועד להכשיל אותנו, השחקנים אינם רובוטים". הקשר היה מעורב ב-13 שערים ב-11 משחקי חוץ באנגליה. צפו במאמנים מסכמים את המשחק

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הגיעה למשחק נגד אברטון עם הגב אל הקיר ונקלעה לפיגור אך הצליחה לבצע מהפך בדרך ל-1:3. לפי מה שההיסטוריה מספרת, זה כלל לא מפתיע – אברטון היא הקבוצה אותה ניצחו השדים האדומים הכי הרבה פעמים במסגרת הפרמיירליג (36 פעמים). מה שמדהים הוא ההבדל התהומי בין משחקי הבית לחוץ. יונייטד עם שלושה ניצחונות חוץ משלושה משחקים ויחס שערים 4:10, רק טוטנהאם (הפרש שערים עדיף) ולסטר (משחק אחד יותר) מעליה, בעוד במשחקי הבית היא מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

אולה גונאר סולשיאר מדבר על המשחק:

קרלו אנצ'לוטי מנתח את ההפסד 3:1

כוכב המשחק היה ברונו פרננדש שכבש צמד ובישל את שער הבכורה של אדינסון קבאני. הפורטוגלי רשם שיא ייחודי – בעשרה משחקי חוץ בלבד בליגה האנגלית הוא היה מעורב ב-13 שערים – יותר מכל אחד אחר איי פעם. יש לו תשעה שערים וארבעה בישולים.

סולשיאר לא חגג יותר מדי את הניצחון והפנה אצבע מאשימה לפרמיירליג על שיבוץ המשחקים: "השעה הזו נועדה כדי להכשיל אותנו, לא הגיוני שאין לנו זמן לנוח. איך אפשר לצפות מהם לשחק היטב בשעה 12:30 (שעון אנגליה). זו בדיחה מוחלטת", רטן. ויקטור לינדלוף, לוק שואו ומרקוס ראשפורד סיימו את המשחק עם פציעות. "היו יותר מדי פציעות קשות העונה בליגה בשל עייפות פיזית או נפשית. אלה תקופות קשות לכולם ואסור שזה יפגע בשחקנים – השתמשו בשכל הישר וסדרו את לוח המשחקים. השחקנים האלה לא רובוטים".

על היכולת שהפגינה הקבוצה: "אנחנו רוצים יותר עקביות. לאיים על השער, לרוץ, לטפס במעלי הטבלה ולהעפיל לליגת האלופות קודם כל. אף אחד לא אוהב שמבקרים אותו, לא אני ולא השחקנים שלי. אז כמובן שהם הולכים לצאת מהמנהרה ולהראות את האיכויות שלהם. עלינו להילחם בכל קבוצה, זה היה משחק מעולה אחרי שבוע קשה. זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות". המאמן שיבח את מרכז השדה של קבוצתו.

תפקידו: "מה שעליי לעשות זה לוודא שכעת השומר קם ולא יעזוב, אסור לנו להתחיל אף משחק בתחושה של 'אנחנו לא צריכים לעבוד' או שיהיה לנו קל. אנחנו צריכים לשמור על הרוח הזו, הנחישות הזו וגם האגרסיביות במהלך המשחק ואז נוכל להגיע למקומות טובים".

על קבאני: "אני מקווה שהוא ישתפר עם הזמן. הוא עזר לנו לסיים את המשחק. זה נהדר שהוא כבש את השער הראשון שלו כאן, יירד נטל מהכתפיים שלו. עכשיו הוא יוכל להמשיך לבעוט היטב כפי שהוא יודע".

בתקשורת פרגנו לקשר הפורטוגלי. "יישנם כמה סוגים של מנהיגים. ברונו הוא מהשחקנים המובילים, הוא מעורב בהרבה מאוד שערים ושחקן פנטסטי, הקבוצה צריכה ליותר שחקנים מהסוג הזה, הוא מהווה דוגמא ועוזר בזמנים קשים", החמיא בלם העבר ריו פרדיננד. "פרננדש הוריד מהלחץ על אולה גונאר סולשיאר והכניס גם את קבאני לעניינים", נכתב ב"סקיי ספורטס".

ברונו פרננדש חוגג צמד | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

בצד השני נרשמה אכזבה כשקרלו אנצ'לוטי רשם שלושה הפסדי ליגה רצופים לראשונה מאז נובמבר 2006, אז היה על הקווים של מילאן. "זו לא הייתה הופעה טובה, בטח בהיבט ההגנתי. אחרי שכבשנו לא הצלחנו להגן כמו שצריך. ברור שזו בעיה ועלינו להשתפר משמעותית", אמר האיטלקי לאחר המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי