אחרי שני הפסדים רצופים: אסטון וילה הביסה 0:3 את ארסנל

הקבוצה מברמינגהאם עלתה למקום השישי בזכות תצוגת תכלית על התותחנים. החבורה של סמית' עלתה ליתרון בדקה ה-25 משער עצמי של סאקה, בהמשך ווטקינס סגר סיפור עם צמד מהיר (72,75). הלונדונים רק במקום ה-11

(גודל טקסט)

המחזור השמיני של הפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ההתמודדות בין ארסנל לאסטון וילה באצטדיון האמירויות. הקבוצה מברמינגהאם חזרה למסלול הניצחונות והשיגה 0:3 גדול על התותחנים שהעלה אותה למקום השישי.

אסטון וילה מצאה את הרשת כבר בדקה הראשונה אחרי בעיטה נהדרת של ג'ון מקגין מתוך הרחבה, אך רוס בארקלי שהיה בעמדת נבדל הסתיר לשוער והגול נפסל. בדקה ה-25, אף שופט מסך לא יכול היה להושיע את ארסנל אחרי שבוקאיו סאקה דחק מקרוב לשערו שלו כדור רוחב, של מאט טארגט וקבע 0:1 לאסטון וילה.

חניכיו של ארטטה לחצו את וילה לשערם לאורך כל המחצית השנייה אך לא השכילו למצוא את הרשת, ובדקה ה-72 נענשו מראשו של אולי ווטקינס שקבע 0:2 לחניכיו של דין סמית' בעזרת בישול יפה בנגיעה של רוס בארקלי וכעבור ארבע דקות בלבד זה היה ג'ק גריליש שסידר לווטקינס צמד קליל עם כדור עומק נפלא. 0:3 לווילה על ארסנל האומללה.

מיקל ארטטה לא מרוצה | Andy Rain – Pool/Getty Images

ארסנל הפסידה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ויצאה לפגרה מהמקום ה-11 עם 12 נקודות. במחזור הבא תתארח למשחק חם אצל לידס של מרסלו ביילסה. אסטון וילה קטעה רצף של שני הפסדים ברציפות ועלתה למקום השישי בטבלה עם 15 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי