ליברפול בצרות: ג'ו גומז נפצע בברך ועלול להיעדר תקופה ארוכה

אחרי וירג'יל ואן דייק וטרנט אלכסנדר ארנולד, בממלכה מדווחים שהבלם ספג פציעה רצינית באימון נבחרת אנגליה ומהרביעייה הפותחת הקבועה של יורגן קלופ נותר רק שחקן אחד כשיר

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

הצרות בליברפול לא נגמרות. אחרי שווירג'יל ואן דייק גמר את העונה בדרבי נגד אברטון בחודש שעבר וביום ראשון נגד מנצ'סטר סיטי גם טרנט אלכסנדר ארנולד נפצע ועל פי הערכות ראשוניות ייעדר כחודש, היום (רביעי), באימון המסכם של נבחרת אנגליה לקראת משחק הידידות מחר מול אירלנד, גם הבלם ג'ו גומז נפצע.

לפי הדיווחים בממלכה, מדובר בפציעה רצינית בברך שספג הבלם והוא ייעדר לכל הפחות מספר שבועות, כשהחשש הגדול הוא מקרע שישבית אותו אפילו לכל אורך העונה. לפי "הסאן", ישנן אף הערכות שגומז סובל מפציעה דומה לשל ואן דייק, משמע קרע בצולבת שיותיר אותו מחוץ ליורו בקיץ.

ללא ואן דייק ואלכסנדר ארנולד, כשגם פאביניו שמשחק כבלם בעת הצורך עוד מתאושש מפציעה, המשמעות היא שלפחות במשחקים הקרובים יצטרך יורגן קלופ להסתדר עם שני בלמים טבעים בסגל, ג'ואל מאטיפ שגם הוא רק חזר מפציעה בתחילת השבוע ונתניאל פיליפס שספק אם חלם לראות את עצמו עולה בהרכב בליגה או בליגת האלופות, כפי שכבר קרה כשמאטיפ ופאביניו נעדרו.

אנדרי רוברטסון, שישחק השבוע עם נבחרת סקוטלנד בפלייאוף יורו 2020 בסרביה ולאחר מכן בליגת האומות, למעשה יהיה שחקן ההגנה היחיד שיעמוד לרשות קלופ שהוא גם שחקן הרכב קבוע. לאחר פגרת הנבחרות תארח ליברפול לקרב צמרת את לסטר, לאחר מכן תארח את אטאלנטה בליגת האלופות, תתארח אצל ברייטון במחזור העשירי ותארח גם את אייאקס בליגת האלופות. ב-5.12 תארח הקבוצה את וולבס, משחק שאליו יקוו שישובו טרנט אלכסנדר ארנולד ואולי גם גומז שטרם ברורה חומרת הפציעה שספג היום.

יורגן קלופ, ג'ו גומז
יורגן קלופ, ג'ו גומז | Peter Powell – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי