קאמבק השנה בדרך? דיווח: יונייטד הגישה הצעה לרונאלדו

ב"פוקס ספורט" נטען כי השדים האדומים רוצים להחזיר בעונה הבאה את הכוכב הפורטוגלי שעזב ב-2009 והוא בוחן את ההצעה. "המקורות שלנו אישרו זאת, יובנטוס לא תעמוד בדרכו", נכתב. ב-2014 הבהיר החלוץ שיישמח לחזור

(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לפגרת הנבחרות, נושא בוער הרבה יותר הוא עתידו של כריסטיאנו רונאלדו שעלה לדיון לאחרונה בכלי התקשורת השונים. הפורטוגלי מסיים את חוזהו ביובנטוס ב-2022 ולפי הדיווחים האחרונים כלל לא בטוח שיישאר שחקן הגברת הזקנה עד אז. לאונרדו, המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, כבר רמז שהכוכב נמצא על הרדאר של הצרפתים. כעת ישנה אופצייה מעניינת נוספת.

לפי דיווח של כריסטיאן מרטין, עיתונאי "פוקס אמריקה", מנצ'סטר יונייטד רוצה להחזיר את הפורטוגלי האהוב לאולד טראפורד בעונה הבאה ותקווה לנצל את המצב הכלכלי של יובנטוס שנפגע קשה מנגיף הקורונה. האיטלקים מצידם יוכלו לחסוך גם את שכרו הגבוה הנאמד ב-600 אלף ליש"ט.

"המקורות שלנו בפורטוגל אישרו זאת, יונייטד רוצה לזעזע את עולם הכדורגל. האנגלים מנסים לפתות אותו והגישו הצעה ורונאלדו בוחן את ההצעה. יובה לא תעמוד בדרכו ותנהל משא ומתן מייד אם יבקש", נכתב. כזכור רונאלדו בן ה-36 עזב את יונייטד בקיץ 2009 לריאל מדריד כשחקן היקר ביותר בעולם – הבלאנקוס שילמו עבורו 94 מיליון יורו, ונמכר ב-2018 ליובנטוס במאה מיליון יורו.

כריסטיאנו רונאלדו. באנגליה מתחילים לפנטז | Nicolò Campo/LightRocket via

השדים האדומים אמנם מעדיפים להצעיר את הסגל אבל בשביל שחקן כמו רונאלדו יהיו מוכנים לחרוק מהתוכניות. בשש השנים שלו באולד טראפורד זכה רונאלדו בשלוש אליפויות רצופות וגם בליגת האלופות. ברמה האישית הוא השיג לראשונה בקריירה את כדור הזהב. בכלי התקשורת שלפו מהארכיון ראיונות של הכוכב מ-2014 על כך שהוא ישמח לחזור לקבוצה אותה הוא אוהב.

מאז 2013 כשאלכס פרגוסון עזב, יונייטד לא זכתה באף תואר גדול למעט הליגה האירופית. האם הכוכב שכבש 118 שערים ב-292 משחקים יחזיר עטרה ליושנה? באולד טראפורד מצפים לכך בקוצר רוח. ברונו פרננדש חברו לנבחרת – במיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי