פול פוגבה מודה: "לא הייתה לי תקופה כזו קשה בקריירה"

לקראת המשחק של צרפת נגד שבדיה, קשר מנצ'סטר יונייטד סיפר על התקופה הרעה שעוברת עליו: "להגיע לנבחרת זה כמו אוויר לנשימה בשבילי"

(גודל טקסט)

זו לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה שפול פוגבה מוצא את עצמו הופך לשחקן ספסל במנצ'סטר יונייטד, אבל בראיון שהעניק אמש (ראשון) הוא טען כי התקופה האחרונה היא הקשה ביותר בקריירה שלו. לפני שנתיים פוגבה הצהיר בראיון על כוונתו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ומאז יחסיו עם השדים האדומים ידעו עליות ובעיקר מורדות, אך למרות הכל בחודש שעבר חוזהו הוארך בשנה נוספת.

מנצ'סטר יונייטד מימשה סעיף בחוזהו של פוגבה כדי להאריך את ההתקשרות לפחות עד 2022, אולם קשה שלא להעריך שהאופציה מומשה רק כדי לנסות למכור את הקשר בקיץ הקרוב. פוגבה יחגוג את יום הולדתו ה-28 במרץ ומחירו הולך ופוחת מיום ליום, אבל בהחלט ייתכן שהוא מדגיש עד כמה מצבו רע בתיאטרון החלומות רק כדי לקבל את ברכת הדרך ולעזוב את הקבוצה אליה חזר ב-2016 תמורת מעל 100 מיליון יורו.

אחרי שמאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, הודה שהסיטואציה בה נמצא פוגבה במנצ'סטר יונייטד משפיעה עליו גם ברמה המנטלית, הקשר התייצב מול המיקרופונים ואמר: "לא הייתי בתקופה כזו קשה בקריירה שלי. בחיים לא הרגשתי ככה, ההגעה לנבחרת צרפת היא כמו אוויר לנשימה עבורי".

פול פוגבה
פול פוגבה | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

פוגבה משחק בנבחרת צרפת על בסיס קבוע ויחד עם קאנטה במרכז המגרש הם סופרים יחד 26 משחקים רצופים ללא הפסד, מעולם לא נכנעו כששיתפו פעולה במרכז השדה, אבל בשורות המדורגת 14 בפרמיירליג הוא רשם רק 10 הופעות בליגה ובליגת האלופות ומתוכן פתח חמש פעמים בלבד.

להגנתו של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר ייאמר שפוגבה סבל ממספר פציעות, נדבק בקורונה וגם ביצע שני פנדלים מיותרים למדי שבוודאי לא הוסיפו למצבו. מחר (שלישי) הוא צפוי לפתוח בהרכב של דשאן מול שבדיה ובתקווה, מבחינתו, ישוב גם ל-11 בשבת במשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד ווסט ברומיץ' החלשה.

עוד באותו נושא: פול פוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי