סופית: מוחמד סלאח טרם החלים מקורונה ויחמיץ את לסטר

לצערו של קלופ, המצרי לא יעמוד לרשותו ביום ראשון כאשר ליברפול תארח את המוליכה (החל מ-21:05 בספורט1) והוא גם בספק למשחק ליגת האלופות נגד אטאלנטה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: מוחמד סלאח עדיין חיובי לקורונה וייעדר מהמשחק הקרוב של ליברפול, ביום ראשון נגד לסטר (החל מ-21:05 בשידור ישיר בספורט1).

ביום שישי האחרון הודיעה ההתאחדות המצרית על כך שכוכב ליברפול אובחן חיובי לקורונה ונכנס לבידוד, ככל הנראה הוא נדבק בחתונת אחיו שבה נכחו כ-800 מוזמנים שממש לא שמרו על הנחיות הבידוד וכך מצא את עצמו הקשר תחת ביקורת קשה מכיוון שסיכן את חבריו לנבחרת וכעת גם את סיכויי נבחרתו וקבוצתו להצליח, אלא שהמצרים אישרו כי אם סלאח יימצא שלילי לבדיקת קורונה נוספת שיעבור, הוא יקבל אישור לשוב לאנגליה באופן מיידי.

פרוטוקול הפרמיירליג אמנם דורש 10 ימי בידוד מכל שחקן שנמצא חיובי לקורונה ולא משנה תוך כמה זמן הוא נבדק שוב ומאובחן שלילי לנגיף, אולם בליברפול קיוו למצוא פתרון שיאפשר לסלאח לשחק כבר ביום ראשון נגד מוליכת הליגה לסטר, משחק צמרת שייערך באנפילד.

מוחמד סלאח | Martin Rickett – Pool/Getty Images

לצערו של יורגן קלופ, שגם כך איבד בפגרת הנבחרות האחרונה את ג'ו גומז ואולי גם את ג'ורדן הנדרסון שנפצעו בעת שהותם עם נבחרת אנגליה, שניים שהתווספו לרשימת נעדרים ארוכה במיוחד שכוללת בין השאר גם את וירג'יל ואן דייק, טרנט אלכסנדר ארנולד, פאביניו וטיאגו אלקנטרה (שלמרות ההערכה בתחילת השבוע עדיין לא חזר לאימונים מלאים), כעת נקבע סופית כי גם סלאח ייעדר, לאחר שבבדיקת קורונה שעבר הבוקר נמצא שהוא עדיין נושא את הנגיף ונדרש להישאר בבידוד – כך שלא יוכל לשוב באנגליה בזמן.

בנוסף למשחק נגד לסטר, סלאח גם צפוי להחמיץ את משחק ליגת האלופות של ליברפול ביום רביעי הבא נגד אטאלנטה, בהנחה שלא יצטרף בזמן להכנות. קלופ יקווה שלפחות המגן השמאלי אנדרו רוברטסון יעבור בשלום את המשחק הערב בנתניה נגד נבחרת ישראל וישוב מנבחרת סקוטלנד כשיר ובריא ויחזיק אצבעות לכך שסלאח כבר ישוב לסגל בשבת הבא (28.11) במשחק החוץ בברייטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי