טיאגו אלקנטרה צפוי לחזור לאימונים, אנדרו רוברטסון נפצע

מכה לליברפול: אחרי שאיבדה את בסוף השבוע גם את גומז וסלאח, גם המגן נפצע בירך ובספק למשחק נגד ישראל. קלופ מקווה שהקשר יהיה כשיר למשחק נגד לסטר. וגם: האם הרכב הנעדרים היה מתמודד על האליפות?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול סופרת לא פחות מ-15 שחקנים שנפצעו או נדבקו בקורונה מתחילת העונה, כידוע לרשימה הצטרפו בסוף השבוע הבלם ג'ו גומז שספק אם ישוב לשחק העונה לאחר שנפצע בברכו באימון נבחרת אנגליה ואחריו הכוכב המצרי מוחמד סלאח שנדבק בקורונה, היום גם אנדרו רוברטסון נכנס לרשימה.

השריד האחרון בחוליית ההגנה של יורגן קלופ, נעדר מהמשחק של סקוטלנד נגד סלובקיה במסגרת ליגת האומות בשל פציעה בשריר הירך האחורי והוא בספק גדול למפגש מול ישראל ביום רביעי אשר ינעל את הקמפיין.

יחד עם זאת, אוהדי ליברפול זכו גם לחדשות טובות. למשחק הקרוב נגד לסטר ביום ראשון הבא תתייצב ליברפול בין השאר ללא וירג'יל ואן דייק, טרנט אלכסנדר ארנולד, פאביניו וג'ו גומז, וכאמור גם רוברטסון, חמישה שחקני הגנה שהיו פותחים ללא צל של ספק בהרכב של קלופ ואליהם גם התווסף כעת מוחמד סלאח שאובחן חיובי לנגיף לאחר ששהה בחתונת אחיו במצרים, אבל הבשורה הטובה בסוף השבוע הגיעה מהקשר טיאגו אלקנטרה שהצליח להגביר קצב וצפוי לחזור לאימונים מלאים מאז נפצע גם הוא בדרבי נגד אברטון לפני כחודש.

טיאגו, שהגיע מבאיירן מינכן באמצע חודש ספטמבר, כמעט שלא שיחק מאז הצטרף לאלופת אנגליה, לאחר שסבל ממספר פציעות וגם נדבק בקורונה. למעשה, רק חמישה שחקנים שיחקו פחות ממנו העונה במסגרת הפרמיירליג – לספרדי יש 135 דקות ליגה בלבד מאז נחת בליברפול. בכל המסגרות יש רק שני שחקנים ששיחקו פחות ממנו, המגן השמאלי קוסטאס צימיקס והבלם נתניאל פיליפס.

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

כעת, בהנחה שאכן ישוב לאימונים מלאים השבוע ויוכל לשחק כבר נגד לסטר במשחק הבא, בליברפול מקווים שהוא לא רק יפחית את העומס במרכז השדה שגם כך חסר את פאביניו ובהתקפה שחקן משמעותי כמו סלאח, אלא יתחיל לשחק באופן קבוע ויהפוך לאחד ממנהיגי הקבוצה – הסיבה בשבילה נרכש מאלופת אירופה.

מתחילת העונה, ליברפול כאמור סופרת כבר 15 שחקנים שנעדרו (או עדיין נעדרים) בעקבות פציעות או קורונה והיא בהחלט יכולה להרכיב איתם הרכב שלא מן הנמנע שאפילו היה מתמודד על האליפות: אליסון, צימיקס, ואן דייק, גומז (מאטיפ), אלכסנדר ארנולד, פאביניו, הנדרסון (קייטה), טיאגו, שאקירי (אוקסלייד צ'מברליין), מאנה סלאח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי