בשורות טובות לליברפול: ואן דייק החל באימונים קלים

וירג'יל ואן דייק | Catherine Ivill/Getty Images

הבלם ההולנדי, שקרע את הרצועה הצולבת, החל באימוני התאוששות לקראת מעבר לשלב אינטנסיבי יותר בשיקום. טרם ברור האם ישוב לשחק העונה אצל האלופה מוכת הפציעות

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול סופגת בשבועות האחרונים מכה אחרי מכה ומאבדת לא מעט שחקנים. וירג'יל ואן דייק, מעוז ההגנה, קרע את הרצועה הצולבת. לאחר מכן ג'ו גומז, בלם נוסף, ככל הנראה סיים את העונה אחרי שספג פציעה קשה בנבחרת אנגליה. גם פאביניו, שהוסט לעמדת הבלם, נפצע, וההגנה ממשיכה לסבול כשגם טרנט אלכסנדר-ארנולד לא כשיר. בקישור, טיאגו אלקנטרה פצוע, ובהתקפה – מוחמד סלאח נדבק בקורונה.

כל הרשימה הזו תיעדר מהמשחק של האלופה מול לסטר ביום ראשון במסגרת המחזור התשיעי של הפרמיירליג (החל מ-21:05, שידור ישיר בספורט1). המאמן יורגן קלופ ללא ספק אובד עצות, בעיקר בפן ההגנתי בו הוא צריך לאלתר, אך ייתכן שהקבוצה קיבלה בשורות טובות.

ואן דייק, שהאבחנה הראשונית הייתה שסיים את העונה, מספק עד כה התקדמות משמעותית מהצפוי והחל באימוני התאוששות קלים. עדיין לא ברור האם ישוב לשחק ב-2020/21, אך אלה ללא ספק בשורות מעודדות. הבלם ההולנדי מכין את עצמו לקראת השלב השני בשיקום, שהוא אינטנסיבי יותר, והוא יעשה את הכל כדי לחזור לשחק העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי