גומז נותח וספק אם ישוב לשחק העונה, ליברפול תצרף בלם בינואר

בעקבות הפציעות של וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז, מילאן שקריניאר ואוזן קבאק סומנו כמועמדים המובילים לחזק את מרכז ההגנה של יורגן קלופ. דיווח: הקבוצה תבקש אישור חריג לצרף בלם עוד לפני חלון ההעברות

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יממה לאחר שג'ו גומז נפצע בברך באימון נבחרת אנגליה, אישרה היום (חמישי) ליברפול שהבלם כבר עבר ניתוח לתיקון קרע בגיד והתקווה היא שיוכל לשוב לשחק עוד לפני תום העונה.

לכאורה מדובר בחדשות טובות עבור יורגן קלופ, כי לא מדובר בקרע ברצועה הצולבת בדומה לווירג'יל ואן דייק שנפצע לפני כשלושה שבועות בדרבי נגד אברטון, אולם המשמעות היא שבלם נוסף לא יעמוד לרשותו כמעט לכל אורך העונה במקרה האופטימי ביותר. גומז בן ה-23 נותח בהצלחה וליברפול אישרה שהוא ייעדר מחלק מאוד משמעותי בעונת 2020/21, אך סירבה לפרט לוח זמנים.

ללא ואן דייק וגומז, ליברפול למעשה נשארה עם בלם בכיר אחד בסגל, ג'ואל מאטיפ שגם כך מתנדנד בין ההרכב לספסל גם מסיבות רפואיות. לקבוצה יש גם את נתניאל פיליפס שרשם דקות בכורה העונה וכן את פאביניו, הקשר האחורי שגם הוא פצוע בימים אלה וקלופ צפוי לשחק איתו כבלם לצד מאטיפ במרבית המשחקים העונה לאור הנסיבות.

כידוע, מעבר לואן דייק וגומז, בשבועות הבאים ייעדר גם המגן הימני טרנט אלכסנדר ארנולד שנפצע בתחילת השבוע ב-1:1 נגד מנצ'סטר סיטי והמשמעות היא שלרשות יורגן קלופ עומד רק שחקן אחד מבין רביעיית ההגנה הבכירה שלו, המגן השמאלי אנדרו רוברטסון שהערב ינסה להצעיד את נבחרת סקוטלנד ליורו ובשבוע הבא יגיע לישראל במסגרת ליגת האומות.

בתקשורת בליברפול כבר החלו דיווחים על כך שהקבוצה תפנה לקבלת אישור חריג לצרף בלם עוד לפני ינואר, אולם ספק אם מדובר ברעיון בר ביצוע. לכן, כבר אין ספק שהקבוצה תנסה להתחזק בבלם בחלון ינואר שייפתח בעוד פחות מחודשיים. בין השמות שעלו נמצא שמו של בלם אינטר ונבחרת קרואטיה, מילאן שקריניאר וכן בלם שאלקה, הטורקי אוזן קבאק שיעלה כ-18 מיליון ליש"ט.

שקריניאר. מועמד מוביל | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

עד חודש ינואר, בהנחה שאכן לא יתקבל אישור חריג לצרף שחקן לפני פתיחת החלון, ליברפול תפגוש את לסטר, ברייטון, וולבס, פולהאם, טוטנהאם, קריסטל פאלאס, ווסט ברומיץ' וניוקאסל במסגרת הפרמיירליג. בליגת האלופות היא כידוע בבית עם אטאלנטה, אייאקס ומידטיילנד ועד כה ניצחה בשלושת משחקי הפתיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי