ניצחון ליגה ראשון ליונייטד באולד טראפורד, 0:1 על ברומיץ'

ברונו פרנדדש כבש את השישי שלו העונה והשלישי מהנקודה הלבנה (54) ועזר לשדים האדומים לעלות זמנית למקום התשיעי. העולה החדשה עדיין ללא ניצחון

(גודל טקסט)

אחרי שצ'לסי גברה על ניוקאסל, ברייטון הפתיעה את אסטון וילה וטוטנהאם עלתה זמנית למקום הראשון בזכות 0:2 גדול על מנצ'סטר סיטי – הגיעה תורה של מנצ'סטר יונייטד לנעול את משחקי השבת במסגרת המחזור התשיעי נגד ווסט ברומיץ'. השדים האדומים השיגו סוף סוף ניצחון בכורה בליגה באולד טראפורד עם 0:1 קטן על העולה החדשה ועלו לחלק העליון בטבלה.

למרות כל זאת, קשה לומר שמנצ'סטר יונייטד הרשימה יתר על המידה. אמנם לאורך כל המשחק שלטה ללא עוררין ואף הגיעה למספר לא מבוטל של מצבי הבקעה, אך את השער היחיד במשחק כבשה רק מהנקודה הלבנה.

זה קרה בדקה ה-56 כאשר כדור של חואן מאטה פגש את ידו של דרנל פרלונג והשופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטרים, אליו ניגש כמובן ברונו פרננדש שבעט כדור חזק לפינה הימנית והותיר את סם ג'ונסטון חסר אונים.

יונייטד שכאמור השיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה, עלתה זמנית למקום התשיעי – במחרק של ארבע נקודות מליברפול בטופ 4. ווסט ברומיץ' מנגד נותרה אחת מתוך שלוש קבוצות שטרם ניצחו בליגה והיא נמצאת מתחת לקו האדום במקום ה-18.

ברונו פרנדדש | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי