פרננדש: כולם מדברים על הפנדלים שלנו, אבל זה חלק חשוב מהמשחק

כוכב מנצ'סטר יונייטד שוב הכריע משחק עם בעיטה מ-11 מטר וטען: "אנו חייבים להשתפר, אך העיקר שניצחנו. יש קבוצות שהפסידו בגמר מונדיאל, יורו או ליגת האלופות בגלל פנדל". וגם: סולשיאר מודה שווסט ברומיץ' קופחה

(גודל טקסט)

זה לקח לה חמישה משחקים, אבל זה קרה: מנצ'סטר יונייטד השיגה אמש (שבת) את ניצחונה הראשון העונה באולד טראפורד, 0:1 חלש ולא ממש משכנע על ווסט ברומיץ' אלביון, אבל אלה בכל זאת שלוש נקודות יקרות מאוד עבור אולה גונאר סולשיאר ושחקניו.

אחרי שיונייטד הפסידה 3:1 לקריסטל פאלאס, הובסה 6:1 על ידי טוטנהאם, סיימה ב-0:0 מול צ'לסי ונכנעה 1:0 לארסנל, הכל משחקי בית כאמור, אתמול בפתיחת המחזור התשיעי בליגה הגיע הניצחון הראשון ושוב היה זה ברונו פרננדש, מי אם לא הוא, שכבש מנקודת הפנדל.

בשלושת משחקי החוץ של השדים העונה הם שמרו על מאה אחוזי הצלחה וכך, למרות הכל, החבורה בראשות סולשיאר במרחק שבע נקודות מהמוליכה טוטנהאם ועוד עם משחק חסר ביד נגד ברנלי שיושלם ככל הנראה בתחילת 2020.

ברונו פרננדש
פרננדש. שוב פנדל שלו הכריע את המפגש | Alex Livesey/Getty Images

ליונייטד יש בהתקפה כוכבים כמו מרקוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל, אבל היא עדיין נזקקת לפנדלים של ברונו פרננדש כדי להכריע משחקים וזאת מפני שהיא הקבוצה עם אחוז ניצול המצבים הגרוע בליגה – תרגמה רק 7.7 אחוז מכלל הבעיטות שלה לעבר השער לשערים. למעשה, להוציא את שערו של דוני ואן דה בייק במחזור הפתיחה, שני השערים האחרים שלה באולד טראפורד היו מפנדלים של ברונו פרננדש.

הפורטוגלי, שגם סידר לחבריו מספר מצבים קורצים וראה אותם מחמיצים אחד אחרי השני, אמר בסיום: "אני לא מרוצה, כי אמנם הבקעתי אבל החטאתי את הפנדל הראשון (השוער ג'ונסטון יצא מקו השער והשופט הורה על פנדל חוזר). הוא שוער מצוין שעצר אותנו מספר פעמים במצבים טובים ואנחנו בכל מקרה חייבים להשתפר ולעשות יותר מזה, אבל מה שחשוב הוא שניצחנו ולא משנה איך".

פרננדש גם נשאל על כמות הפנדלים המטורפת שמקבלת יונייטד (הוא בעצמו בעט 11 פנדלים ב-10 חודשים שלו בקבוצה, ואמר: "כולם אומרים 'פנדלים, פנדלים' – אבל ראיתי המון קבוצות שמפסידות בגמר המונדיאל, גמר ליגת האלופות או בגמר היורו בגלל פנדלים. זה חלק חשוב מהמשחק".

ברונו פרננדש
ההחמצה יושבת לפרננדש בראש, על אף שנפסק פנדל חוזר | ALEX LIVESEY/POOL/AFP via Getty Images

סולשיאר הוסיף לדברי הכוכב: "חזרנו מפגרת הנבחרות והכי חשוב היה לעשות את זה עם ניצחון. היינו זקוקים לניצחון בבית ואמנם היינו צריכים להבקיע עוד שער או שניים כדי להיות רגועים יותר, אבל דויד דה חאה סיפק שתי עצירות נפלאות והשכלנו לנצח משחק צמוד – דבר שיוסיף לנו".

המנג'ר גם כן נשאל על כמות הפנדלים, אבל דווקא נגד הפנדל שנשרק נגד יונייטד ובוטל על ידי ה-VAR: "חשבתי שיכול להיות שזה היה פנדל ושהיה לנו קצת מזל, אבל גם צפיתי בפנדל שנשרק לאסטון וילה נגד ברייטון והוא היה מאוד דומה ובוטל גם כן. יכול להיות שהחוקים שונים מהדרך שבה אני מפרש אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי