למפארד התמוגג: "הקצב של ורנר כשהכדור אצלו, משהו מיוחד"

הגרמני החמיץ ממצבים קורצים ב-0:2 של צ'לסי על ניוקאסל, אך סיפק בישול נדיר ביופיו וזכה לשבחים: "שחקן ברמה עולמית". מחמאות גם למנדי, ששמר על רשת נקייה בפעם השביעית בתשעה משחקים

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

טימו ורנר לא הפסיק להחמיץ ממצבים קורצים בניצחון צ'לסי 0:2 על ניוקאסל, אך בדקה ה-65 הוא דהר עם הכדור כ-60 מטר, סיפק בישול יוצא דופן לתמי אברהם והשכיח את כל ההחטאות. למרות שלא כבש, הגרמני היה פעיל כהרגלו ומאזנו בחמשת משחקי הפרמיירליג האחרונים עומד על ארבעה שערים ושני אסיסטים.

"היו לו כמה הזדמנויות והכדור פשוט לא רצה להיכנס, אבל הוא היווה איום ממשי בכל רגע נתון וזה סופר חשוב", ניתח המאמן פרנק למפארד את ההופעה של החלוץ. "הוא כל כך לא אנוכי. כדי לנצח משחקים, אתה צריך שחקנים עם איכות. הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר. הקצב שלו כשהכדור אצלו ברגל זה משהו מיוחד".

צפו בבישול הנדיר של ורנר

ה-0:2 על ניוקאסל היה הניצחון החמישי ברציפות של צ'לסי בכל המסגרות ונראה שזו רק ההתחלה עבור הבלוז, שמשתפרים ככל שהזמן עובר ולא הפסידו כבר תשעה משחקים ברציפות. ביום שלישי מצפה להם משחק חוץ בצרפת מול ראן וחמישה ימים לאחר מכן הם יארחו את המוליכה טוטנהאם לקרב ענקיות שהמנצחת בו תספק הצהרת כוונות לגבי השאיפות שלה.

למפארד החמיא גם לשוער אדוארד מנדי, ששמר על רשת נקייה בפעם השביעית בתשעה משחקים מאז שהצטרף. "זה נחמד להיות במצב בו אנחנו נמצאים ולצבור ביטחון מכך שאנחנו לא סופגים, במיוחד לאור העובדה שזו הייתה אחת הבעיות שלנו בפתיחת העונה ובעונה שעברה".

"חשוב לזכור שזו רק ההתחלה ועלינו להיות עקביים", המשיך למפארד וסיכם: "תמיד מאתגר לחזור אחרי פגרת נבחרות ועוד מול קבוצה שהפסדנו לה פה בעונה שעברה, אבל לשמחתי שלטנו במשחק, ניצחנו והיינו יכולים להבקיע יותר שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי