שבת בפרמיירליג: ליברפול בברייטון, סיטי תתפוצץ על ברנלי?

שידורים ישירים בספורט2: האלופה תתארח אצל השחפים עם סלאח שהתאושש מקורונה ויפתח, החבורה של גווארדיולה תקווה לנצל את חסרונו של שוער נבחרת אנגליה בשורות היריבה. וגם: אברטון ואנצ'לוטי נגד לידס וביילסה

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בפרמיירליג יצא לדרך כבר היום (שישי) עם המפגש בין קריסטל פאלאס לניוקאסל, אבל יגיע לשיאו ביומיים הבאים. ביום ראשון ייערך הדרבי הלונדוני המסקרן בין צ'לסי לטוטנהאם, אבל עוד קודם לכן, כבר מחר נזכה לשלושה משחקים מסקרנים למדי: תחילה ברייטון תארח את ליברפול, לאחר מכן מנצ'סטר סיטי תפגוש את ברנלי וגם אברטון תעלה לכר הדשא בתקווה לרשום רצף ניצחונות חדש על חשבון לידס ומרסלו ביילסה.

ברייטון – ליברפול (14:20 בספורט2)

ליברפול עלתה בהרכב חסר מאוד באמצע השבוע נגד אטאלנטה ורשמה הפסד נדיר מאוד באפנילד, 2:0 במסגרת ליגת האלופות. מחר היא תנסה לשוב למסלול הניצחונות ואחרי ה-0:3 הגדול על לסטר במחזור שעבר לצבור שלוש נקודות גם על חשבון השחפים, שבשבוע שעבר גם הם השיגו ניצחון גדול מבחינתם – 1:2 בחוץ על אסטון וילה, בסך הכל השני שלהם העונה והראשון מאז המחזור השני.

לפי השמועות באנגליה, סאדיו מאנה עשוי לפתוח על הספסל כדי לזכות לדקות מנוחה יקרות ואילו מוחמד סלאח, שהתאושש מקורונה וכבר שיחק שעה באמצע השבוע בליגת האלופות, יפתח לצד דיוגו ז'וטה ורוברטו פירמינו שרק עלו מהספסל נגד הכחולים בברגאמו ביום רביעי. טיאגו אלקנטרה וג'ורדן הנדרסון בספק גדול ועלולים פעם נוספת להישאר מחוץ לסגל של יורגן קלופ, שניצחון יזניק אותו למקום הראשון ויפתח פער של שלוש הפרש מטוטנהאם שכאמור תשחק רק ביום ראשון נגד צ'לסי.

פירמינו וסלאח. ללא מאנה מחר? | Peter Byrne – Pool/Getty Images

מנצ'סטר סיטי – ברנלי (16:50 בספורט2)

שני מחזורים רצופים בפרמיירליג לא הצליחה לנצח הקבוצה של פפ גווארדיולה. תחילה היא סיימה בביתה ב-1:1 נגד ליברפול, לאחר מכן נכנעה 2:0 לטוטנהאם והמעידות מול שתי הראשונות בטבלה דרדרו אותה עד למקום ה-13, מרחק שמונה נקודות מהפסגה (וחשוב לזכור שהיא עם משחק חסר). מחר היא פוגשת את ברנלי, שניצחה אמנם במחזור שעבר 0:1 את קריסטל פאלאס והיה זה ניצחונה הראשון העונה, אך כנראה תתייצב למשחק ללא שוערה, ניק פופ שגם עומד בשער נבחרת אנגליה, ועבור סיטי זו הזדמנות פז "להתפוצץ".

סרחיו אגוארו עדיין לא צפוי לפתוח לפי דבריו של פפ גווארדיולה במסיבת העיתונאים, המנג'ר רמז לכך שהארגנטיני טרם חזר לכושר ועדיין לא חד זכר לפציעות שספג, אך מי שיעלה ב-11 הוא קווין דה בריינה שלא היה בסגל באמצע השבוע בניצחון 0:1 על אולימפיאקוס בליגת האלופות. לצד דה בריינה יתחרו על מקום בהרכב ריאד מאחרז, פיל פודן, פראן טורס ואפילו ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס – רק שלושה מהם יפתחו.

דה בריינה נח באמצע השבוע, מי יפתח לצדו? | James Williamson – AMA/Getty Images

אברטון – לידס (19:20 בספורט2)

מכה לא פשוטה ספגו השבוע קרלו אנצ'לוטי והטופיז, כאשר המגן הצרפתי לוקה דין נפצע וייעדר בין חודשיים לשלושה. ללא המגן השמאלי וגם בלי המגן הימני שיימוס קולמן שנפצע, אברטון תבנה על ההתקפה שלה מול העולה החדשה – והמשמעות היא שהאחראיות תיפול על חאמס רודריגס, רישארליסון ומלך שערי הפרמיירליג, דומיניק קאלברט לווין שכבש העונה 10 שערים ואף לא אחד מהם בפנדל.

מלך שערי הליגה, קאלברט לווין | Peter Byrne – Pool/Getty Images

אברטון כידוע ניצחה את כל ארבעת מחזורי הפתיחה, אלא שאז הגיע הדרבי נגד ליברפול (2:2) ומאז היא לא ניצחה עד המחזור שעבר, אז פגשה את פולהאם החלשה והכניעה אותה 2:3. לידס במצב דומה, כי גם הקבוצה של ביילסה פתחה בסערה ובארבעת מחזורי הפתיחה ניצחה פעמיים והפסידה רק לאלופה ליברפול (4:3 באנפילד) וסיימה ב-1:1 נגד מנצ'סטר סיטי, אך מאז חלה ירידת מתח והיא בחמשת המחזורים האחרונים השיגה רק ארבע נקודות, ב-0:3 בחוץ על אסטון וילה ובמחזור הקודם כשנפרדה מארסנל מ-0:0.

במשחק נוסף: ווסט ברומיץ' – שפילד יונייטד (21:50 בספורט2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי