מדהים: יונייטד חזרה מ-2:0 ל-2:3 על סאות'המפטון בדקה ה-92

איזה קאמבק אדיר של השדים האדומים, שפיגרו במחצית בהפרש של שני שערים. קבאני נכנס בהפסקה ושינה את המשחק עם בישול לפרננדש וצמד גדול, כולל שער ניצחון פנטסטי עמוק בתוך תוספת הזמן

(גודל טקסט)

וואו, איזה משחק גדול קיבלנו הערב (ראשון) באצטדיון סנט מרי. מנצ'סטר יונייטד רשמה ניצחון שלישי ברציפות בפרמיירליג, כאשר חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 גדול והכי דרמטי שיש על סאות'המפטון במסגרת המחזור העשירי. השדים האדומים פיגרו בהפרש של שני שערים במחצית, אך קאמבק אדיר בניצוחם של אדינסון קבאני וברונו פרננדש הסתיים במהפך גדול שהושלם רק בדקה ה-92 עם שער נהדר של החלוץ האורוגוואי.

יונייטד ללא ספק הראתה אופי גדול היום, נראה שהיא לאט לאט יוצאת לדרך חדשה והיא טיפסה למקום השביעי, כאשר במאזנה 16 נקודות מתוך 30. מנגד, סאות'המפטון הגיעה למשחק עם רצף של שבעה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (מתוכם חמישה ניצחונות), אך לבסוף הקדושים נכנעו בפעם השלישית העונה וניצבים במקום החמישי עם 17 נקודות.

סאות'המפטון היוותה יריב בהחלט קשה, ובדקה ה-23 הגיע השער ראשון שלה, כאשר קרן מושלמת של הקפטן ג'יימס וורד פראוס מצאה את ראשו של יאן בדנארק, שהמשיך לרשת בנגיחה מצוינת. עשר דקות ועברו, ו-וורד פראוס הלוהט המשיך להפציץ וכבש את השני בכדור חופשי מרהיב.

ג'יימס וורד פראוס חוגג | Matt Watson/Southampton FC via Getty Images

אולה גונאר סולשיאר ביצע שני חילופים ביונייטד במחצית: אדינסון קבאני נכנס על חשבונו של מייסון גרינווד והביא לשינוי, ובנוסף דין הנרדסון נכנס אל השער במקומו של דויד דה חאה, שנפצע, והשוער בן ה-23 עלה להופעת בכורה בפרמיירליג במדי השדים האדומים אחרי עונת ההשאלה המוצלחת מאוד בשפילד יונייטד בעונה הקודמת. מעניין לראות האם מי שנחשב לשוער העתיד של המועדון ושל נבחרת אנגליה יצליח לתפוס את מקומו ולהתבסס כשוער ראשון.

יונייטד הגבירה קצב במחצית השנייה, לחצה ולחצה, מרכוס ראשפורד וקבאני הגיעו לשתי הזדמנויות טובות והחמיצו, ובדקה ה-59 ברונו פרננדש צימק ל-2:1 עם שער מקרוב אחרי מסירת רוחב מצוינת של קבאני מהאגף הימני. הלחץ של הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר נמשך, ובדקה ה-74 הקאמבק הושלם ויונייטד השוותה ל-2:2. הפעם, פרננדש היה זה שבישל לקבאני, שנגח מקרוב לרשת.

עד לסיום שתי הקבוצות תקפו וחיפשו את הניצחון. סאות'המפטון הגיעה גם היא למצבים שלה, אך לבסוף, בצורה הכי דרמטית שיש, יונייטד השיגה שלוש נקודות עם שער מאוחר של קבאני, שהשלים צמד בדקה ה-90+2. הפעם, החלוץ קיבל הגבהה מראשפורד מהאגף השמאלי, היה חופשי ברחבה ובנגיחה מצוינת לפינה הקרובה כבש והכריע את המשחק. זהו כמובן הצמד הראשון של האורוגוואי בקבוצה, שעד היום כבש פעם אחת בלבד בארבע הופעותיו הקצרות.

אדינסון קבאני חוגג | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images
אוריאול רומאו, ברונו פרננדש | Naomi Baker/Getty Images
אולה גונאר סולשיאר | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי