ממשיכה להתרסק: ארסנל הפסידה 2:1 לוולבס

התותחנים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה ונמצאים במקום ה-13 בלבד אחרי עשרה מחזורים עם מאזן דל של 13 נקודות. נטו ופודנסה כבשו לזאבים, גבריאל השווה זמנית. פציעה מחרידה לחימנס

קבוצות: ארסנל וולבס
(גודל טקסט)

ארסנל ממשיכה לאכזב. במשחק שנערך היום (ראשון) במסגרת המחזור העשירי של הפרמיירליג, הקבוצה של מיקל ארטטה הפסידה 2:1 לוולבס וסופרת כבר שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. מתוך 30 נקודות אפשריות, לתותחנים 13 בלבד והם ממוקמים במקום ה-13 בטבלה. הזאבים, מנגד, ניצחו אחרי שני משחקים בהם לא הצליחו לעשות זאת וטיפסו אל המקום השישי.

אבל עם כל הכבוד לתוצאה, הרגע שכולם יזכרו מהמשחק הזה קרה בדקה השביעית. התנגשות ראשים בין דויד לואיז לראול חימנס הביאה לפציעה מחרידה של החלוץ המקסיקני, שנשכב על הדשא מחוסר הכרה במשך שמונה דקות, איבד הכרה, קיבל חמצן וירד מהמגרש באלונקה כשהוא מפונה לבית החולים. לצפייה באירוע לחצו כאן.

השער הראשון של וולבס הגיע בדקה ה-27, אחרי שפדרו נטו השתלט על כדור תועה ברחבה והפציץ מקרוב את הרשת של ברנד לנו. לא עברו שלוש דקות וארסנל הצליחה לחזור למשחק, כאשר גבריאל נגח בעוצמה לרשת אחרי הגבהה מעולה של וויליאן.

שחקני וולבס חוגגים | Julian Finney/Getty Images

המשחק הוכרע בדקה ה-42, שם גם נגמרה מסיכת השערים ותוצאת המחצית הראשונה הנהדרת גם הייתה תוצאת הסיום. פדרו נטו בעט לעבר השער של לנו, שהדף רע, ואל הריבאונד עט דניאל פודנסה שבעט חזק מקרוב, כבש והעניק שלוש נקודות לזאבים.

דניאל פודנסה חוגג | James Williamson – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי