Sport1 Banner

מוריניו מתעקש: "אנחנו לא במירוץ אלא רק סוסי פוני"

הספרס שמרו על הפסגה במחזור העשירי לראשונה מאז 1985 אך המאמן בשלו. מנגד, הוא לא אהב את הביקורת על המשחק ההגנתי: "הגענו כדי לנצח, השחקנים שלי עדים. אני לא זוכר ששוער עשה רק הצלה אחת בסטמפורד ברידג'"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם של ז'וזה מוריניו כבר ניצחה העונה קבוצות גדולות כשהביסה 1:6 את מנצ'סטר יונייטד וגברה 0:2 על מנצ'סטר סיטי. אתמול (ראשון) היא הסתפקה בתיקו מאופס נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג', שהקפיץ אותה בחזרה לפסגה. הספרס מוליכים בגאון את הטבלה בתום עשרה מחזורים לראשונה מאז 1985. כמו כן, הקבוצה השיגה 13 נקודות מחמשת משחקי החוץ הראשונים – הרקורד הטוב ביותר מאז עונת האליפות האחרונה (1960/61) בה היה לקבוצה מאזן מושלם.

לאחר המשחק שוב עלו ביקורות כלפי סגנון המשחק של "המיוחד" שדווקא טען כי קבוצתו התאכזבה מהתוצאה. "תיקו כאן הוא דבר חיובי, אבל חדר ההלבשה לא שמח. זה הכי טוב. זה פנטסטי. זה שינוי מוחלט של מנטליות ואישיות", אמר מוריניו.

אנחנו נשארים במקום הראשון וזו מתנה גדולה לאוהדים", המשיך המאמן, שביום ראשון הבא יפגוש את ארסנל כש-2,000 אוהדים יוכלו להגיע ליציע. "ההתרגשות לקראת המפגש המחודש עם הקהל זה מדהים. האלפיים האלה ייצגו את כל אוהדי טוטנהאם".

שחקן העבר רוי קין, למשל, טען שטוטנהאם הגיעה לשחק מראש על תיקו ושעליהם להיות מרוצים בחדר ההלבשה. "אני לא חושב שיש להם סגל טוב מספיק כדי לזכות בתואר. יש להם את הארי קיין ומוריניו אבל זה לא מספיק. אני לא מופתע ממה שראינו מהם". "הספרס חזרו לפסגת הטבלה לאחר שגישתו הזהירה של מוריניו הצליחה לו נגד קבוצתו לשעבר", נכתב ב"דיילי מייל". הפרשן מרטין סמואל הוסיף כי ניתן היה לצפות ליותר ממפגש בין שתי קבוצות ההתקפה הטובות בליגה (אלו שכבשו הכי הרבה).

המאמן לא אהב זאת והגיב: "זה לא נכון, באנו לכאן כדי לנצח, השחקנים שלי הם העדים הכי טובים שלי. אני משתף אותם במנטליות המנצחת. היינו יכולים להעניש אותם לו היו לוקחים את הסיכונים שהם בדרך כלל לוקחים. אני לא זוכר ששיחקתי בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי והשוער היה צריך לבצע רק הצלה אחת".

"אנחנו אפילו לא במירוץ, אנחנו לא סוסים. אני לא יודע מהי המילה באנגלית לסוסנים הקטנים והצעירים. אנחנו סוסי פוני ואפשר לראות את ההבדל. צ'לסי היא אחת המועמדות הגדולות ביותר לתואר, אני לא חושב שזו בעיה עבורה להיות שתי נקודות מאחורינו ומאחורי ליברפול, הם יודעים שזה מירוץ לטווח הארוך וטוטנהאם לא מועמדת.

הארי קיין כתב לאחר המשחק ברשתות החברתיות: "לוקחים נקודה וממשיכים קדימה". עוד לפני הדרבי הגדול נגד ארסנל, הספרס ייתארחו באוסטריה למפגש נגד לאסק בליגה האירופית בחמישי. הקבוצה של מוריניו טרם הבטיחה את מקומה בשלב הבא כשהיא מדורגת שנייה לאחר אנטוורפן עם תשע נקודות גם כן, בעוד ליריבתה יש שש.

עוד באותו נושא: הארי קיין, ז'וזה מוריניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי