חימנס נותח בלילה: סובל משבר בגולגולת ויישאר להשגחה מספר ימים

החלוץ המקסיקני בן ה-29 שהתנגש אתמול בדויד לואיז, נפגע בראשו ואיבד את ההכרה - עבר ניתוח ויחל בקרוב בתהליך ההתאוששות. במועדון הודו לצוות הרפואי וביקשו לכבד את פרטיות המשפחה. צפו ברגע המצמרר

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

וולבס רשמה אתמול (ראשון) ניצחון מרשים 1:2 על ארסנל בחוץ אך עם כל הכבוד להישג הזה, האירוע החשוב במשחק היה פציעתו של ראול חימנס שהתנגש בדויד לואיז בקרב אווירי, נפגע בראשו ואיבד את ההכרה. הוא פונה מהמגרש על ידי אלונקה אל מול המבטים המודאגים של המאמן נונו אספריטו וחבריו לקבוצה. היום (שני) פרסמה וולבס הודעה על מצבו. החלוץ נותח בלילה וסובל משבר בגולגולת.

"הוא סבל משבר בגולגולות, הגיע בלילה לבית החולים, ראה את בת זוגתו דניאלה וכעת הוא נח. הוא יישאר להשגחה לימים נוספים ויתחיל להתאושש", נכתב בהודעה הרשמית. במחזור הבא מצפה לוולבס משחק נגד האלופה ליברפול וכמובן שהחלוץ ייעדר.

לאחר מכן במועדון הודו לצוות הרפואי: "תודות רבות לצוות הרפואי של ארסנל, לפרמדיקים, לצוות בתי החולים ולמנתחים שבאמצעות המיומנות והתגובה המוקדמת – הם הגיבו הכי מהר שאפשר". בוולבס הבהירו כי יפרסמו פרטים נוספים בהמשך אך ביקשו לכבד את הפרטיות של חימנס ומשפחתו בתקופה הזו.

אתמול אמר מאמנו נונו אספריטו: "הוא מדבר, ומודע למה שקורה. הוא בידיים טובות. זה היה רגע קשה מאוד לכולם לראות אותו ככה, כולנו היינו בפאניקה אבל אנחנו סומכים על מי שצריך לעשות את העבודה". הקפטן קונור קואדי: "היינו מאוד מדואגים ממה שקרה, זה היה נראה התנגשות ראשים איומה. אנחנו מתפללים ומקווים שהכל בסדר".

ראול חימנס | David Price/Arsenal FC via Getty Images
ראול חימנס מוקף באנשי הצוות הרפואי | John Walton/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי