צפו בתקציר: סאות'המפטון השלימה מהפך וניצחה 1:2 את ברייטון

ה"קדושים" התאוששו מההפסד למנצ'סטר יונייטד ועלו למקום החמישי בטבלה. אינגס ניצח את המשחק עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה (81) ושערו השישי העונה. גרוס (26) כבש ראשון במשחק, וסטרגארד איזן (45) בנגיחה

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

סאות'המפטון היא ללא ספק מהקבוצות הטובות ביותר העונה בליגה האנגלית, והערב (שני) היא השלימה צעד נוסף לעבר הצמרת כאשר ניצחה 1:2 אצל ברייטון לאחר מהפך.

אחרי ההפסד הדרמטי למנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם, ה"קדושים" מצאו את עצמם גם הערב בפיגור כאשר פסקל גרוס מצא את הרשת עם כדור עונשין מדויק. ללא דני אינגס שפתח על הספסל, תיאו וולקוט וצ'רלי אדאמס התקשו לאיים על השער של מת'יו ראיין, אך היה מי שכן הצליח.

שניות ספורות לקראת הירידה להפסקה הבלם יאניק וסטרגארד עלה נהדר לכדור קרן ואיזן את התוצאה. אינגס עלה לכר הדשא במהלך המחצית השנייה, ובדקה ה-81 הגיע הרגע לו הוא חיכה – טאריק לאמפיי סחט כדור עונשין מ-11 מטרים, החלוץ האנגלי דייק מהנקודה עם שערו השישי העונה.

דני אינגס חוגג | Gareth Fuller/PA Images via Getty Images

סאות'המפטון כעת עלתה למקום החמישי בטבלה, כאשר היא עקפה בדרך לשם את מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, ו-ווסטהאם. המרק בינה לבין הפסגה עומד על ארבע נקודות בלבד. מנגד, ברייטון רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום, והיא תקווה להשיג ניצחון נגד לסטר במחזור הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי