קלופ: "חשבתי שהשימוש ב-VAR יהיה טוב, אבל אני כבר לא בטוח"

יורגן קלופ | BO AMSTRUP/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

גם אחרי ה-1:1 בדנמרק נגד מיטולן במשחק לפרוטוקול עבור ליברפול, במועדון מתוסכלים משופטי המסך והמנג'ר סיפק הצהרה נוקבת, לצד שבחים למוחמד סלאח שלא מפסיק לשבור שיאים

(גודל טקסט)

55 שניות בלבד חלפו עד שמוחמד סלאח מצא את הרשת אתמול (רביעי) והעלה את ליברפול ליתרון בדנמרק על מיטיולן, שער שהפך את המצרי לכובש המצטיין בתולדות ליברפול בליגת האלופות ה-22 שלו, כעת אחד יותר מלסטיבן ג'רארד, אבל כמו בכל משחקיה האחרונים של אלופת אנגליה, שוב היא מוצאת את עצמה בסיום משחק מדברת על ה-VAR.

ליברפול סבלה מהשימוש בטכנולוגיה ומצאה את עצמה זועמת על שופטי המסך אחרי ה-1:1 בברייטון בו ספגה מפנדל בתוספת הזמן ושער שכבשה נפסל על מה שנראה כמו מילימטרים, ב-2:2 בדרבי נגד אברטון מצאו את עצמם שופטי המסך בעין הסערה בשלל אירועים וגם אתמול, במשחק לפרוטוקול עבור המייטירדס, הם מצאו את עצמם מדברים על השימוש במערכת בעקבות פסילת שער ניצחון לקראת הסיום.

בליברפול אמנם מלהרחיב בנושא, בניגוד למקרים הקודמים, אבל המנג'ר יורגן קלופ היה מאוד נחרץ כשאמר: "בעבר הייתי אחד מהתומכים בכניסת ה-VAR לכדורגל ואמרתי שזה רעיון טוב אם יתחילו להשתמש במערכת הזו, אבל אני לא בטוח אם הייתי אומר דבר כזה היום".

סאדיו מאנה זכה אתמול למנוחה ורק עלה מהספסל לשלוש דקות במקום דיוגו ז'וטה, גם אנדי רוברטסון שיחק כחצי שעה בעקבות פציעתו של סטפנוס צימיקס וכמוהם גם ג'ורדן הנדרסון, רוברטו פירמינו ופאביניו שהוחלף במחצית בעוד שחקנים כמו ג'ואל מאטיפ, ג'ורג'יניו ויינאלדום וקרטיס ג'ונס הצעיר כלל לא שותפו כדי שינוחו, אבל מי שהשלים 90 דקות היה מוחמד סלאח – למרות תקופה אינטנסיבית מאוד שליברפול נכנסת אליה ותעביר הילוך בחג המולד.

קלופ נפעם ממוחמד סלאח ואמר על הכוכב המצרי: "הוא שובר שיר אחרי שיא. אני אפילו לא יודע איזה שיאים הוא שבר היום (השער המהיר בתולדות ליברפול במפעל בנוסף לכך שעקף את ג'רארד), אבל אני בטוח שיש לו סיבה להיות גאה בכך. הוא שחקן יוצא מן הכלל, פשוט מדהים. מאז שאנחנו ביחד הוא תמיד עוזר לקבוצה וגם יודע להעריך את העזרה שהוא מקבל. אף אחד לא צריך הוכחה ליכולות של מו, אבל אם מישהו בכל זאת צריך אז הוא מספק את המספרים".

מוחמד סלאח | BO AMSTRUP/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי