דיווחים: יונייטד מוכנה לשחרר את פוגבה, דיבאלה יעבור בתמורה?

הריאיון של ראיולה יוביל לעסקת ענק? אחרי שבאיטליה פורסם שיובנטוס מתכוונת לפעול להחזרת הקשר, באנגליה מיישרים קו וטוענים שהשדים האדומים מוכנים למכור אותו בינואר במחיר הפסד

(גודל טקסט)

עתידו של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד ממשיך להעסיק את ראשי המועדון. יומיים לאחר ההדחה המשפילה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים ולמעשה שלושה ימים אחרי שסוכנו של הקשר, מינו ראיולה, טען ש"הסיפור של פוגבה במנצ'סטר יונייטד הסתיים", הבוקר (חמישי) בממלכה מיישרים קו וטוענים שזה יכול לקרות כבר בחודש הבא.

על פי דיווחים באנגליה, במנצ'סטר יונייטד זועמים על ההתנהלות מצד פוגבה, שזו לא הפעם הראשונה שהוא או מי מטעמו מצהירים על רצונו לעזוב, ועל אף שספסולו ב-3:2 ללייפציג שלשום לא נבע כתוצאה מדברי סוכנו יום קודם לכן, הוחלט לסיים את ההתקשרות ועל כן הורידו את תג המחיר שלו בצורה ניכרת.

פוגבה על הספסל בלייפציג | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

המנג'ר אולה גונאר סולשיאר סירב לדבר על פוגבה ביום שלישי וטען שאחרי ההדחה הכואבת אין בכוונתו לבזבז אפילו לא מעט כוחות כדי לדון בסוגיית אלוף העולם הצרפתי, אבל כעת פורסם שהמנג'ר מאמין שמכירה של פוגבה, בתוספת החיסכון המשמעותי לאור שכרו העומד על כ-300 אלף ליש"ט בשבוע, יאפשרו לו לחזק את הקבוצה.

מנצ'סטר יונייטד רכשה את פוגבה בכ-90 מיליון ליש"ט בקיץ 2016 מיובנטוס ועל פי "הסאן" המחיר העדכני של פוגבה, שלאחרונה מומשה עליו אופציה והחוזה הוארך עד 2022, יעמוד על כ-50 מיליון ליש"ט.

כידוע, בתקשורת האיטלקית דיווחו מיד לאחר דבריו של ראיולה כי יובנטוס תשמח להחזיר את פוגבה למועדון ואף נטען כי הגברת הזקנה פועלת לרקום טרייד עם השדים האדומים, לפיו הצרפתי ישוב לטורינו ואת הדרך ההפוכה למנצ'סטר יונייטד יעשה פאולו דיבאלה שעולה ליובנטוס כ-14 מיליון יורו לעונה כולל מסים ושם ישמחו להשתחרר מהתחייבות זו.

שעות לאחר אותם פרסומים בארץ המגף, המנהל המקצועי של יובנטוס, פאביו פראטיצ'י אמר: "אנחנו אוהבים את פוגבה מאוד, הוא שחקן נפלא, אבל הוא שייך למנצ'טר יונייטד והוא לא יהיה שחקן חופשי בקרוב וזה אומר שנצטרך לשלם עליו. אנחנו מכירים את האיכויות של פוגבה ויודעים כמה הוא עולה, אז אנחנו נראה מה יהיה".

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages
עוד באותו נושא: פול פוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי