בראש טוב: 1:2 לווסטהאם על לידס משני מצבים נייחים

סוצ'ק (25) ואוגבונה (80) מחקו בנגיחות שער יתרון מוקדם של קליך מפנדל (6) והפטישים זמנית במקום החמישי באנגליה. באיטליה: ססאולו גברה 0:1 על בנבנטו מכדור עונשין של ברארדי

(גודל טקסט)

ווסטהאם נעצרה בשבוע שעבר אחרי שלושה ניצחונות רצופים על ידי מנצ'סטר יונייטד, אבל הערב (שישי) בפתיחת המחזור ה-12 בפרמיירליג היא ניצלה כהוגן את היתרון הגדול שלה במצבים נייחים ועל אף שנקלעה לפיגור מאוד מוקדם במשחק החוץ נגד לידס, הפכה ל-1:2 וצברה עוד שלוש נקודות יקרות על חשבון הלבנים של מרסלו ביילסה.

לידס, העולה החדשה והמלהיבה שבשבוע שעבר עלתה ליתרון בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי כבר אחרי ארבע דקות, שוב מצאה את עצמה ביתרון מוקדם מאוד אחרי שפטריק מפורד הוכשל ברחבה ומתאוש קליך הפולני ניצל זאת כדי לכבוש כבר בדקה השישית (אחרי שהפנדל הראשון נהדף על ידי פביאנסקי ונפסל ב-VAR בטענה דלירכה על הקו), אבל בדקה ה-25 היה זה הצ'כי תומאש סוצ'ק שעלה גגבוה מאוד מעל כולם וקבע 1:1 במחצית אחרי קרן של ג'רוד באוון.

לידס הייתה חלשה מאוד במחצית השנייה והציגה משחק לא אופייני כלל ומה שהכניע אותה היה מצב נייח נוסף. בדקה ה-80 זכו הפטישים לכדור חופשי משמאל, אותו ארון קרסוול הגביה היטב ולנגיחה הגיע הבלם אנג'לו אוגבונה שבכדור מושלם לפינה השלים מהפך והעניק לאורחת את הניצחון.

הקבוצה של דייויד מויס כבר עם 20 נקודות במאזנה וזמנית היא במקום החמישי, מרחק ארבע בלבד מהפסגה. לידס, לעומתה, על אף המחמאות הרבות להן היא זוכה מאז פתיחת העונה, רק במקום ה-14 עם 14 נקודות ועבור קבוצות התחתית זו הזדמנות נהדרת להתקרב אליה.

תומאש סוצ'ק | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

איטליה: ססואולו שבה למסלול הניצחונות

מחזור יצא לדרך גם בארץ המגף, שם ססואולו חזרה לעצמה אחרי 3:0 לאינטר ו-0:0 ברומא והערב ניצחה את בנבנטו מפנדל של דומניקו ברארדי. שער הניצחון הגיע כבר בדקה השמינית והאורחת לא הצליחה לחזור למשחק על אף שנהנתה מיתרון מספרי כמעט לכל אורך המחצית השניה אחרי שלוקאש הרסלין הורחק בכרטיס אדום ישיר. ססואולו זינקה זמנית למקום השני עם 22 נקודות במאזנה, בנבנטו עם 11 נקודות בלבד במקום ה-13.

דומניקו ברארדי | Alessandro Sabattini/Getty Images

במשחק נוסף בליגה הצרפתית: סנט אנטיין – אנז'ה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי