צפו בתקציר: 0:0 מאכזב בדרבי של מנצ'סטר

אין אוהדים ואין הכרעה בדרבי הלוהט של צפון אנגליה. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, השדים האדומים נעצרו מול היריבה העירונית, אשר פספסה הזדמנות גדולה במהלך המחצית הראשונה. ראשפורד סחט פנדל שבוטל

(גודל טקסט)

הדרבי הרותח של מנצ'סטר היה המשחק המרכזי של המחזור ה-12 בפרמיירליג, אך לצערם של מיליוני האוהדים ברחבי העולם, המשחק הגדול אכזב בענק. בתקווה להיצמד לקבוצות הצמרת, מנצ'סטר יונייטד אירחה הערב (שבת) את מנצ'סטר סיטי באולד טראפורד, במשחק שהסתיים ב-0:0 פושר.

אחרי ההדחה מליגת האלופות ביום שלישי האחרון, האדומים הגיעו לדרבי בידיעה שהם חייבים הרבה למועדון. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים במסגרת הפרמיירליג, אולה גונאר סולשיאר ניצב הערב בפני מבחן גדול. אדינסון קבאני לא היה כשיר להתמודדות והיה חסר בחוד של הנורבגי, אנתוני מרסיאל חזר מפציעה ופתח על הספסל.

מי שכן היה בהרכב של השדים האדומים הם ברונו פרננדס, מייסוו גרינווד ופול פוגבה, אך מנגד הציב פפ גווארדיולה הרכב חזק בדמותו של קווין דה בריינה בקישור, כמו גם ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס וריאד מאחרז בהתקפה. סרחיו אגוארו ואילקאי גונדואן נעדרו מהסגל של סיטי.

סולשיאר עם גווארדיולה. משחק מאכזב במנצ'סטר | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images
דה בריינה מאוכזב. הופעה אנמית של הקשר | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

כיאה למשחק מאכזב, שתי הקבוצות הצליחו לרשום בסך הכל ארבע בעיטות למסגרת בכל 90 הדקות. את המחצית הראשונה סיימו התכולים בטעם של אכזבה, לאחר שמאחרז הגיע למצב אדיר מול דויד דה חאה, אך באחד על אחד השוער הספרדי ניצח. בפתיחת המחצית השנייה נפסק פנדל ליונייטד, אבל בהחלטה נכונה של שופטי הווידאו נמצא נבדל במהלך וכדור העונשין בוטל.

בעונה שעברה ניצחה מנצ'סטר יונייטד את שני משחקי הדרבי של העיר, כולל 0:2 נהדר באצטדיונה הביתי, ביום בו שירי האוהדים המפורסמים של הקבוצה נשמעו מכל עבר באולד טראפורד. כ-70 אלף המושבים שקיימים באולד טראפורד לא היו מאוישים הערב, ונראה שזה חלחל לדשא וליכולת של השחקנים.

כעת, יונייטד מדורגת במקום השביעי עם 20 נקודות, ובשבוע הבא היא תקווה לחזור ולנצח כאשר תתארח אצל שפילד יונייטד (17.12). סיטי, שנמצאת במקום השמיני עם 19 נקודות, תארח את ווסט ברומיץ' (15.12).

ראשפורד. קיבל פנדל שנלקח ממנו | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images
גם סר אלכס פרגוסון נכח בהתמודדות | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, לוק שואו, סקוט מקטומיניי, פרד, פול פוגבה, מייסון גרינווד (אנתוני מרסיאל, 74), ברונו פרננדס, מרקוס ראשפורד.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, רובן דיאש, ג'ון סטונס, ז'ואאו קאנסלו, רודרי, פרננדיניו, קווין דה בריינה, ריאד מאחרז (פראן טורס, 66), ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס.

מרקוס ראשפורד, פרננדיניו | Paul Ellis/PA Images via Getty Images
פול פוגבה | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images
מרקוס ראשפורד, קייל ווקר | Michael Regan/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 20, התקפה מסוכנת של סיטי: אחרי דקות רבות בהן שתי הקבוצות התקשו להגיע לשער, מבצע אישי נהדר של סטרלינג כמעט גרם ליתרון של האורחים, אך הבעיטה שלו נעצרה אצל מגווייר.

מהלך נהדר של סטרלינג, הכדור נעצר אצל מגווייר | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

דקה 30, יונייטד התקרבה לשער! התקפה גדולה של האדומים הסתיימה בבעיטה של פוגבה שנהדפה, מגווייר עלה לנגיחה מכדור הקרן ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

מגווייר עם פוגבה. יונייטד מתקרבת | Michael Regan/Getty Images

דקה 35, החמצה גדולה של מאחרז! דה בריינה השאיר את האלג'יראי מול דה חאה, אך השוער הספרדי הצליח להדוף את האיום. הבלגי בעט את הכדור החוזר מעל המשקוף.

מאחרז מאוכזב. החמצה גדולה של האלג'יראי | Scott Heppell – Pool/Getty Images

דקה 45+2, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

דקה 48, פנדל מבוטל למנצ'סטר יונייטד! דקות דרמטיות בפתיחת המחצית השנייה – ווקר הכשיל את ראשפורד ברחבה, השופט כריס קבאנה הצביע על הנקודה הלבנה. לאחר בדיקת VAR, נראה שהחלוץ היה בעמדת נבדל והפנדל בוטל.

ראשפורד מוכשל ברחבה | Phil Noble/PA Images via Getty Images

דקה 60, איום נוסף של סיטי: פרננדיניו עמד חופשי על קצה הרחבה, ומ-18 מטרים שיגר בעיטה ששרקה ליד העמוד.

דקה 68, סיטי מתקרבת: התקפה גדולה של התכולים! סטרלינג השאיר את דה בריינה מול השער במצב טוב, הבלגי היה חייב לכבוש אבל הבעיטה נבלמה ברגליו של מגווייר.

דקה 90+3, שריקת הסיום של המשחק: מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נפרדו ללא שערים.

גווארדיולה וסולשיאר. חלוקת נקודות בדרבי | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי