ראשון בפרמיירליג: אליסון עשוי לחזור להרכב ליברפול מול פולהאם

אליסון | Neil Hall/PA Images via Getty Images

לפני המשחק הגדול על המקום הראשון במחזור אמצע השבוע, המחזור ה-12 ייסגר כשטוטנהאם תתארח אצל פאלאס, האלופה תצא ללונדון עם הברזילאי בסגל, ארסנל נגד ברנלי, סאות'המפטון תארח את שפילד ולסטר מול ברייטון

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-12 בפרמיירליג נפתח אתמול (שישי) עם ניצחונה של ווסטהאם על לידס, ונמשך היום עם הדרבי הענק של מנצ'סטר ועוד שלושה משחקים, המחזור יגיע לסיומו מחר עם עוד חמישה מפגשים מסקרנים, כשבמוקד טוטנהאם וליברפול יתכוננו למפגש הפסגה ביניהן ביום רביעי.

קריסטל פאלאס – טוטנהאם (16:05, ישיר בספורט1)

מוליכת הטבלה מגיעה לדרבי הלונדוני הקטן מחר אחרי הניצחון על אנטוורפן וליאור רפאלוב, שסידר לקבוצה את המקום הראשון בבית בליגה האירופית והגרלה נוחה בשלב 32 האחרונות. הניצחון על הבלגים גם סגר מעגל עבור התרנגולים, שהפסדם האחרון בכל המסגרות היה לאותה אנטוורפן מהשער המדהים של של רפאלוב.

חניכיו של ז'וזה מוריניו הציגו יכולת מעולה בתקופה האחרונה ולא הפסידו בתשעת משחקיהם האחרונים, מתוכם ניצחו שבעה. המאמן הפורטוגלי יגיע למפגש מחר מסגל כמעט מלא למעט אריק למאלה וסרג' אורייר הפצועים, ויהנה מחזרתו של טנגוי אנדומבלה אחרי שסבל מפציעה קלה והחמיץ את משחק הליגה האחרון מול ארסנל. הארי קיין ויונג מין סון, הצמד הלוהט באירופה, ימשיכו בחוד ההתקפה.

מוריניו שזכה בתואר מאמן החודש האחרון החליט לפרגן לקבוצתו ולצוות האימון: "מבחינתי אני לא המאמן המצטיין בחודש, אלא אנחנו הקבוצה המצטיינת בחודש האחרון. אני מאמין גדול בשחקנים שלנו ובצוות האימון וכולנו זכינו בפרס הזה יחדיו".

ז'וזה מוריניו | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

פולהאם – ליברפול (18:50, ישיר בספורט1)

אחרי שסיימה את של הבתים של ליגת האלופות עם 1:1 נגד מיטיולנד, הקבוצה של יורגן קלופ התפנתה למאבק הצמוד בפסגת הפרמיירליג. האלופה ממוקמת במקום השני עם אותו מספר נקודות כמו של טוטנהאם ורוצה מאוד להשיג ניצחון על פולהאם החלשה לקראת המפגש הענק מול התרנגולים ביום רביעי. אליסון השוער הברזילאי עשוי לחזור להרכב האדומים אחרי שסבל מפציעה בשריר הירך האחורי שהשביתה אותו בשבועיים האחרונים וחזר להתאמן.

עוד שחקן שיחזור לסגל ליברפול הוא אלכסנדר אוקסלייד צ'מברליין, שלא שיחק מאז יולי האחרון והתאושש מפציעתו הקשה בברך. למרות החדשות הטובות, קלופ יחסר את החלוץ הלוהט ביותר שלו בתקופה האחרונה דיוגו ז'וטה שנפצע בליגת האלופות, ובנוסף את המגן היווני קוסטאס צימיקאס שנפצע גם הוא באותו המשחק.

אליסון | Neil Hall/PA Images via Getty Images

ארסנל – ברנלי (21:05, ישיר בספורט4)

למרות היכולת היציבה בליגה האירופית, עם שישה ניצחונות משישה משחקים בשלב הבתים, הקבוצה של מיקל ארטטה מאוד מתקשה בליגה. התותחנים לא ניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים וכבשו הכי מעט בליגה מבין 17 הקבוצות שממוקמות מעל הקו אדום. חניכיו של המאמן הספרדי הצעיר פשוט חייבים לנצח מחר את ברנלי החלשה שצברה עד כה רק שש נקודות משלושים אפשריות.

מיקל ארטטה | GLYN KIRK / Contributor

משחקים נוספים:

סאות'המפטון – שפילד יונייטד (13:50, ישיר בספורט1)

לסטר – ברייטון (21:25, ישיר בספורט3)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי