פוגבה ענה לנוויל: "כשאתה לא יודע מה קורה בפנים, אל תדבר"

אחרי ה-0:0 בין יונייטד לסיטי, הצרפתי הגיב לפרשן שטען שהוא לא רוצה להישאר: "העתיד רחוק, ההווה זה מה שחשוב ואני כאן ב-100%. הכל ברור ביני לבין המועדון וזה לעולם לא ישתנה". קין ביקר את סולשיאר

(גודל טקסט)

אחרי הדחה מליגת האלופות ו-0:0 בחוץ מול מנצ'סטר סיטי בדרבי המאכזב שנערך אתמול, הפרשן ושחקן העבר רוי קיין העביר ביקורת על המנג'ר אולה גונאר סולשיאר: "הוא חייב לזכות בתואר. קיימת אובססיה לגבי הגעה לטופ 4, אבל עבור מנצ'סטר יונייטד זה צריך להיות דבר מובן מאליו. אני חושב שבסוף העונה הזו אולה יהיה בתפקיד מספיק זמן כדי שנוכל לומר האם הוא האיש שיחזיר את המועדון להתחרות על תארים. הקבוצה עדיין נמצאת מאחורי ליברפול, טוטנהאם וצ'לסי, אבל הגיע הזמן שהיא תעשה צעד קדימה".

גארי נוויל, שחקן עבר נוסף של המועדון שמשמש כיום כפרשן, ניתח: "בחודשים שנותרו עד לסיום העונה, יונייטד צריכה לשלוט במשחקים הגדולים. זה יהיה הגורם המכריע לגבי המשך דרכו של אולה. הם צריכים להתחיל לשחק כקבוצה ולהופיע. הדרבי היה בסדר, אבל זו לא הדרך של מנצ'סטר יונייטד לנצח משחקים ולזכות בתארים. כל הקבוצות שזוכות בתארים שולטות במשחקי כדורגל ומכתיבות את הקצב במשחקים הגדולים. מנצ'סטר יונייטד עדיין לא נמצאת שם תחת אולה והוא בתפקיד המנג'ר כבר שנתיים".

נוויל התייחס בקצרה לפול פוגבה, שהשלים אתמול 90 דקות והבהיר: "הוא לא רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד. הסוכן שלו, מינו ראיולה, אמר את זה בצורה מפורשת". הצרפתי לא נשאר חייב ופרסם פוסט באינסטגרם בסיום הדרבי: "תמיד נלחמתי ותמיד אלחם עבור מנצ'סטר יונייטד, חבריי לקבוצה והאוהדים. 'בלה בלה' זה לא חשוב. העתיד רחוק, ההווה זה מה שחשוב ואני כאן ב-100%. הכל ברור ביני לבין המועדון וזה לעולם לא ישתנה. כשאתה לא יודע מה קורה בפנים, אל תדבר".

כזכור, בשבוע שעבר ראיולה נשאל לגבי עתידו של פוגבה ואמר: "אני יכול לומר שזה נגמר עבורו במנצ'סטר יונייטד. הוא לא מרוצה מהקבוצה מכיוון שאינו מסוגל לבטא את עצמו כפי שהיה רוצה וכמצופה ממנו. הוא זקוק לקבוצה חדשה ולשנות אווירה". עוד לפני המשחק, סולשיאר התייחס לעתידו של הצרפתי ולדבריו של הסוכן: "האם הוא יישאר? תצטרך לשאול את פול, אני לא מתכוון לדבר בשמו. פול מתמקד בלעשות את המיטב עבור הקבוצה והוא עובד קשה באימונים וברגע שהסוכן שלו מבין שזה ספורט קבוצתי זה יהיה יותר טוב עבור כולם. זה כנראה הדבר האחרון שאגיד על הנושא, אני לא רוצה להשקיע בזה אנרגיה".

סולשיאר נשמע מרוצה מהתיקו בחוץ מול סיטי, שהשאיר את השדים האדומים במרחק סביר מהמוליכות: "זו ההופעה הטובה ביותר שלו בדרבי מאז שאני בקבוצה. התוצאה לא הכי טובה, אבל הביצועים כן. ההדחה מליגת האלופות הייתה אכזבה גדולה וזה היה אתגר נפשי עבורנו. האנרגיה שהשקענו הייתה גדולה ועל כך השחקנים שלי ראויים לשבחים. היינו מצוינים הגנתית. היה משחק צמוד בין שתי קבוצות טובות. אני יודע שניצחנו אותם כמה פעמים בעונה שעברה, אבל הסיטואציה הייתה שונה הפעם".

לספורט1 אמר הנורבגי: "שתי הקבוצות רוחשות הרבה כבוד אחת לשנייה. לא היו הרבה מצבים במשחק, לפעמים לפני משחק כזה גדול כולם מצפים להרבה מצבים. כמאמן, אני מאוד מרוצה ממשחק ההגנה ומהמשמעת שהייתה לנו, מהתשוקה שהראנו כדי לשמור על שער נקי. הנקודה הגיעה לנו, אולי עם קצת מזל היינו יכולים לנצח אבל בקלות היינו יכולים גם להפסיד. אני גאה מאוד בשחקנים על איך שהם הגיבו היום להפסד כל כך כואב נגד לייפציג, כי אני יודע כמה זה היה קשה להתאושש. הם באו היום, שמרו על רשת נקייה ונתנו את המקסימום".

המגן לוק שואו, שפתח במקום אלכס טלס, סיכם: "אני חושב שעשינו הגנה בצורה טובה ולא אפשרנו לסיטי להיכנס לקצב שלה. היה משחק צמוד ושתי הקבוצות היו יכולות להכריע אותו לקראת הסיום, אך לקחנו נקודה והפנים קדימה. הודחנו מליגת האלופות ביום שלישי, זה היה אתגר מנטלי עבורנו והאנרגיה שהשקענו בניסיון להתאושש הייתה עצומה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי