לא אוהבת מתנות: ליברפול סיימה ב-1:1 נגד פולהאם ופספסה את הפסגה

האלופה ידעה שהיא יכולה לכבוש את המקום הראשון אחרי איבוד הנקודות של טוטנהאם, אך הצליחה לחלץ נקודה אחת בלבד בלונדון ונותרה במקום השני. ריד כבש ראשון במשחק (21), סלאח איזן בפנדל (79). אליסון חזר לשער

(גודל טקסט)

ליברפול פשוט לא אוהבת מתנות. לאחר שהובילה את טבלת הפרמיירליג במרבית העונה שעברה, האלופה פספסה הערב (ראשון) הזדמנות לעלות למקום הראשון כאשר סיימה ב-1:1 נגד פולהאם.

הקבוצה של יורגן קלופ עלתה לכר הדשא בקרייבן קוטג' בידיעה שטוטנהאם איבדה נקודות לפני אצל קריסטל פאלאס, ושלוש נקודות אצל קבוצת התחתית מלונדון יעניקו לה את פסגת הליגה. בפועל, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה נעצרו פעם אחר פעם אצל אלפונס אראולה, שסיפק משחק גדול בין הקורות.

כבר בפתיחת המשחק ניתן היה להבין שלליברפול צפוי משחק קשה, כאשר בדקה ה-25 היא נקלעה לפיגור אחרי שבובי ריד הכניע את אליסון עם בעיטה אדירה, כל זאת במשחק החזרה של הברזילאי לשער אחרי היעדרות של שלושה חודשים.

הנדרסון מאוכזב. ליברפול פספסה את הפסגה | Matt Dunham – Pool/Getty Images

השחקנים באדום המשיכו לתקוף עם מספר רב של שחקנים באזור הרחבה של פולהאם, ואחרי הרבה דקות מותחות לעיניי 2,000 צופים של המארחת, בדקה ה-78 כדור חופשי של ג'ורג'ינו ווינאלדום פגע בידו של טוסין אדאראביויו והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. סלאח ניגש לבעיטה ודייק את שערו העשירי העונה, רחוק שער אחד מפסגת טבלת הכובשים בליגה.

לאור התיקו והנקודה הבודדת, שוויון הנקודות בין ליברפול לטוטנהאם נשמר בפסגה עם 25 לכל אחת, כאשר התרנגולים נותרו ראשונים בעקבות מאזן שערים טוב יותר. במחזור הבא שתי המוליכות ייפגשו לקרב אדיר באנפילד (16.12). פולהאם מצידה תפגוש את ברייטון באותו יום ותקווה להשיג עוד נקודות במטרה לברוח עוד מהקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי