קלופ מתוסכל: "ברור שרציתי שנתעורר כבר". ז'וטה ייעדר כחודשיים

האלופה סיימה רק ב-1:1 נגד פולהאם כאשר ההגנה מציגה את רקורד הספיגה הגרוע בעידן של הגרמני. ואם כל זה לא מספיק, החלוץ לא ישחק בקרוב, ומאטיפ בספק לקרב נגד טוטנהאם. הנדרסון: "השחקנים כעסו על פתיחת המשחק"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול החמיצה אתמול (ראשון) הזדמנות להשתלט על פסגת הפרמיירליג כשלא ניצלה את המעידה של טוטנהאם רגע לפני הקרב ביניהן, וסיימה בעצמה בתיקו 1:1 מאכזב נגד פולהאם. מוחמד סלאח מנע הפסד עם שער בפנדל, שהיה הפנדל ה-18 ברציפות אותו ליברפול כובשת (למצרי, אגב, יש חמישה שערי חוץ – יותר מבכל העונה שעברה), אך רצף אחר נעצר – רצף של 18 ניצחונות נגד העולות החדשות. בכל העונה שעברה איבדה החבורה של קלופ 15 נקודות בלבד, והעונה פספסו כבר 11 – אשתקד, זה קרה רק בחלוף 35 מחזורים. זה היה התיקו השלישי של האלופה בששת המשחקים האחרונים מה שהותיר אותה עם ניצחון חוץ בודד העונה בליגה.

אי אפשר להתעלם מרשימת הפצועים הענפה של הקבוצה ועל כן, מרכז ההגנה, כמה לא מפתיע, מדיר שינה מקלופ. אשתקד ספגה ליברפול עשרה שערים בלבד בשלב הזה של העונה וחמישה בלבד לפני שנתיים. כעת, ליברפול הוציאה כבר 18 כדורים מהרשת, הכי הרבה שלה מאז עונת 2014/15. בתקשורת העבירו ביקורת. "ליברפול נראתה יותר מדי זמן כמו קבוצה רגילה לגמרי באנגליה. פנדל מאוחר של סלאח חסך ממנה בושה מסוימת אך אין ספק שהוחמצה הזדמנות", נכתב ב"דיילי מייל". "ליברפול הייתה ברת מזל לצאת עם נקודה", נכתב ב-"BBC". ואם כבר פצועים, דיוגו ז'וטה ייעדר בין חודש וחצי לחודשיים כפי שאמר המאמן עצמו לפני המשחק".

קלופ אמר: "אני כבר לא מתוסכל מפתיחת המשחק שלנו. אני לא יכול לכתוב ספר, לזרוק אותו למגרש ולהגיד להם לקרוא אותו. ברור שרציתי שנתעורר. חבל שלקח לנו חצי שעה להיכנס לעניינים. ברור שהקהל של פולהאם יצר אווירה טובה, זה עזר להם. הם שיחקו באופן שונה. לא אהבתי את המשחק שלנו עם הכדור. המחצית השנייה הייתה טובה הרבה יותר. בחצי השעה הראשונה היינו יכולים להפסיד ובשאר המשחק יכולנו לנצח".

נקודת האור עבור קלופ – חזרתו של השוער אליסון אל בין הקורות לאחר שלושה משחקים. "יכולנו לראות שהוא זקוק לקצב, אבל ברגעי המפתח הוא תמיד שם. הוא רשם הצלות סנסציוניות כמובן אם כי גם לשוער בצד השני הייתה עבודה רבה".

ביום רביעי תארח ליברפול את טוטנהאם לקרב גדול בין שתי המוליכות. בקבוצה מקווים שג'ואל מאטיפ יהיה כשיר למשחק לאחר שסבל מכאבי גב, אך המאמן משוכנע בכל מקרה שיימצא פיתרון. "יש לנו בלמים, אנחנו לא נאבקים, הם פשוט צעירים. ככה זה בכדורגל, צריך להיות יצירתיים. הערב (אתמול), למשל, ג'ורדן הנדרסון שיחק שם במידת הצורך". האם האלופה תגיע ללא בלם אחד טבעי?

הקפטן הנדרסון אמר לאחר המשחק: "אסור לך לפתוח משחקים ככה, בפרמיירליג אתה תיענש וזה מה שקרה. הדבר הטוב הוא שידענו להגיב לאחר משחק, סיימנו את המחצית חזק אוולי הגיע לנו גם לכבוש שער או שניים ולנצח. אני מאוכזב מההתחלה שלנו, לחלוטין. ניתן קרדיט גם ליריבה. השחקנים לא היו מרוצים מההתחלה שלנו. מה שחשוב הוא, כאשר אתה לא יכול לנצח – לפחות אל תפסיד".

סלאח. הדיוק מהנקודה הלבנה נמשך | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

הקשר הזכיר שוב את העומס: "אני לא רוצה לעמוד כאן ולתרץ, אבל ברור שהקבוצות האירופאיות שיחקו כמות משחקים עצומה. אנחנו מנסים להתכונן הכי טוב לכל משחק. טסנו בחזרה מדנמרק, התכוננו היטב אבל מכל סיבה שהיא – פתיחת המשחק לא הייתה טובה".

על היריבה הבאה: "כל משחק הוא גדול אבל הספרס מסתדרים ממש טוב בינתיים. זו קבוצה נהדרת עם מאמן גדול, יהיה עוד משחק קשה. נתאושש קצת ונתחיל להתכונן היטב".

שחקני ליברפול מאוכזבים | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי