מוריניו הגן על לוריס, באנגליה בטוחים: המשחק באנפילד זו הזדמנות אדירה

השוער היה אשם בשער השוויון של פאלאס, המאמן גיבה: "הוא הטוב ביותר בפרמיירליג. התיקו? תוצאה הוגנת". קיין וסון ממשיכים לשבור שיאים, בתקשורת נערכים לקרב ברביעי: "ליברפול פגיעה". מדוע בייל נעדר?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בחלוף 12 מחזורי ליגה ממשיכה טוטנהאם של ז'וזה מוריניו להוליך את הפסגה, אלא שאיבוד נקודות נגד יריבה נחותה כמו קריסטל פאלאס לא היה בתוכניות. הספרס הובילו משער של הארי קיין אחרי בישול של יונג מין סון, אך ספגו שער שוויון בדקה ה-81 לאחר טעות של הקפטן הוגו לוריס והסתפקו ב-1:1 מול קריסטל פאלאס. זה היה משחק החוץ התשיעי שלה בליגה ללא הפסד, הרצף הכי ארוך מאז אפריל 2018. הספרס הפסידו רק פעם אחת ב-21 המשחקים האחרונים בהם הובילו.

הצמד-חמד של טוטנהאם כמובן שווה אזכור. השניים בישלו זה לזה כבר 12 שערים העונה כאשר השיא של הליגה שייך לאלן שירר וכריס סאטון – 13 שערים ב-1994/95. מאז שמוריניו החליף את מאוריסיו פוצ'טינו, קיין היה מעורב ב-43 שערים בכל המסגרות – 29 שערים ועוד 14 בישולים, יותר מכל שחקן אחר באנגליה. כמו כן, עבור הקפטן היה זה השער החמישי בשבעה משחקים במגרש סלהרסט פארק, בדומה לג'רמין דפו. לקיין יש 15 שערים העונה בכל המסגרות, רק ארלינג הולאנד (17) ורוברט לבנדובסקי (16) הבקיעו יותר.

מוריניו הגן על האיש בין הקורות: "השוער שלי הוא הטוב ביותר בפרמיירליג כך שלעולם לא אהיה ביקורתי כלפיו, נקודה. אם אני צריך להאשים מישהו – זה את כל הקבוצה, את עצמנו. אנחנו מנצחים יחד, עושים תיקו יחד ומפסידים יחד. במחצית אמרתי לשחקנים לעשות בדיוק הפוך ממה שקרה במחצית השנייה, אבל ברור שהם רצו לשחק. הם לא הצליחו ואני נותן קרדיט גם ליריבה פאלאס".

עוד אמר: "אם הייתי מסתכל על המשחק, אז לפי המחצית הראשונה הפסדנו שתי נקודות כי היינו טובים יותר, אלא שבמחצית השנייה הם שיחקו טוב כחצי שעה ופאלאס ראויה למשהו, כך זה הוגן. אפשר להסתכל על זה בשתי נקודות מבט שונות. יש הבדל בין ההילה והמעמד של המועדונים אבל לאו דווקא באיכות השחקנים".

"טוטנהאם הייתה מתוסכלת מויסנטה גואיטה ובהחלט החמיצה שתי נקודות. היא הכתיבה את הקצב ונראתה כמו המוליכה הגאה, הוליכה והיריבה לא הייתה בתמונה עד לשער שכבשה", נכתב ב-"BBC". "הספרס הסתפקו ביתרון הצנוע שלהם ושילמו על כך ביוקר", נכתב ב"סקיי ספורטס".

מי שנעדר מהמשחק הוא גארת' בייל שלא נכלל בסגל בשל שפעת. מוריניו התעקש שלא מדובר בקורונה שכן הוולשי עבר בדיקה ונמצא שלילי. דלה עלי נכלל במקומו בסגל ושותף כמחליף אך לחמש דקות בלבד. כריס סאטון, שחקן העבר ופרשן בהווה, כבר מביט קדימה אל עבר הקרב נגד ליברפול ברביעי ומשוכנע: "המשחק נגד ליברפול שסובלת מפציעות, גם אם זה באנפילד – זו הזדמנות אדירה בקרב על התואר. היא חייבת לנצל את זה". "אני לא אומר שמוריניו יסתער באנפילד, זה לא הסגנון שלו, אבל עם סון וקיין יש הזדמנות להכניע את ליברפול".

ז'וזה מוריניו | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי