צפו בתקציר: רק 1:1 למנצ'סטר סיטי נגד ווסט ברומיץ'

הקבוצה של פפ ממשיכה לאבד נקודות ורשמה תיקו חמישי העונה ב-12 מחזורים. גונדואן כבש אחרי בישול יפה של סטרלינג, אלא שהבלם דיאש כבש שער עצמי (43). לחץ כבד לקראת הסיום לא עזר. ג'ונסטון בלט בשער האורחת

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי שוב אכזבה. הקבוצה של פפ גווארדיולה שלא הרשימה בכלל בדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם, רשמה תיקו שני ברציפות והערב (שלישי) רק 1:1 ביתי נגד ווסט ברומיץ'. בעונה שעברה התכולים איבדו קשר עין עם ליברפול בשלב מוקדם של העונה. הפעם זה לא יקרה אך אין ספק שסיטי נראית רחוקה משיאה. היא ממעטת לכבוש, ניצחה רק בחמישה משחקי ליגה מתוך 12 ומדורגת רק במקום השישי. בעבר הייתה זו משימה כה קשה לנטרל את החלק ההתקפי של פפ. לא הפעם. קשה שלא לומר שזו העונה החלשה בקריירה המרשימה שלו. נזכיר כי קודם לכן, במשחק שפתח את המחזור, צ'לסי נכנעה 2:1 לוולבס.

דווקא האורחת סיכנה ראשונה. אדרסון רשם הצלה חשובה בדקה השמינית אחרי בעיטה של קרלן גרנט מתוך הרחבה כשניצל בלבול במרכז ההגנה. ווסט ברומיץ' צופפה כצפוי והקשתה את החיים על מנצ'סטר סיטי שפשוט חסרה את התחכום, הקסם והמהירות משנים עברו. היא מגיעה למצבים מדי פעם אך לא שומרת על יציבות.

בדקה ה-30 סוף סוף סיטי שיחקה כפי שהיא יודעת. דאבל פס בין ראחים סטרלינג לז'ואאו קאנסלו הסתיים במסירת רוחב מצוינת של הקשר האנגלי לעברו לאילקאי גונדואן שמתוך הרחבה לא החמיץ, 0:1. סגנית האלופה לא הצליחה לייצר מצבים נוספים על אף ששלטה בכדור כל הזמן, ושתי דקות למחצית שילמה על כך מחיר.

אילקאי גונדואן כובש | MARTIN RICKETT/POOL/AFP via Getty Images
שחקני סיטי חוגגים. היתרון לא החזיק מעמד | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

דווקא הבלם סמי אג'אי גרם לבעיות עבור פפ. הבלם היה עם הגב אל השער כשנאבק על הכדור, אך הצליח להשתחרר לבעיטה והכניע את השוער הברזילאי שהגיב מאוחר אחרי שהכדור פגע ברובן דיאש חסר המזל. אג'אי רצה שער ראשון בפרמיירליג אך לבסוף הוחלט שזה שער עצמי של הפורטוגלי.

דה בריינה. מה קורה לסיטי? | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

על אף היכולת הלא משכנעת של קבוצתו, פפ בחר שלא לבצע חילופים. בדקה ה-68 קווין דה בריינה הוכיח שוב שזו לא העונה שלו עם החמצה מאוד לא אופיינית. רבע שעה לסיום הביט פפ לספסל וביצע חילוף כפול: קייל ווקר עלה במקום בנג'מין מנדי וסרחיו אגוארו החליף את פיל פודן.

לקראת שריקת הסיום סיטי הגבירה את הלחץ. חמש דקות לסיום קווין דה בריינה המתוסכל ניסה במצב נייח עם בעיטה חופשית מסוכנת וסחט הצלה מהשוער סם ג'ונסטון. אגוארו הגיע למצב מסוכן שלוש דקות לסיום אחרי מסירה של סטרלינג אך בעט גבוה והציג חלודה. בתוספת הזמן רשם ג'ונסטון שתי הצלות נוספות, הפעם מגונדואן, שסובב כדור חופשי מסוכן לאחר מכן אך רק לרשת החיצונית. בהמשך סטרלינג נגח על השוער והשריקה הגיעה. בעוד ארבעה ימים תפגוש סיטי את סאות'המפטון הרביעית, שכרגע מדורגת מעליה בטבלה ותקווה את הבצורת.

סרחיו אגוארו | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי