שומרת על הנכס: ליברפול תציע לוואן דייק חוזה לחמש שנים

לפי פבריציו רומנו, עם תחילת 2021 אלופת אנגליה תפתח במגעים עם נציגיו של הבלם, במטרה להאריך את ההסכם הנוכחי שתקף עד 2023: "מיד אחרי הפציעה הם אמרו לו - 'אתה המנהיג שלנו, רוצים אותך בעתיד'"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בזמן שהוא מתאושש מקרע ברצועה הצולבת בברכו, שאמור להשבית אותו לפחות עד חודש אפריל, ליברפול מתכננת להביע את האמון שלה בווירג'יל ואן דייק עם הצעה להארכת חוזה. העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו טען כי בתחילת השנה האזרחית החדשה, המייטי רדס מתכוונים לפתוח בשיחות עם נציגיו של ההולנדי במטרה להשאיר אותו במועדון לחמש השנים הקרובות.

ההסכם הנוכחי בין הבלם לאלופת אנגליה תקף עד 2023. מאז הגעתו של ואן דייק, ליברפול התבססה סופית כאחת הקבוצות החזקות באירופה ותוך חצי שנה הגיעה לגמר ליגת האלופות, כאשר למרות הפסד לריאל מדריד ב-2018, שנה לאחר מכן היא הניפה את הגביע עם האוזניים הגדולות ולפני חודשים ספורים, הקבוצה ממרסיסייד חגגה אליפות ראשונה מזה 30 שנה.

רומנו התארח בפודקאסט הכדורגל של CBS ואמר: "שני הצדדים כל כך מרוצים האחד מהשני, שמיד אחרי הפציעה של ואן דייק הם אמרו לו 'אתה אמנם פצוע, אבל אתה המנהיג שלנו, אז אנחנו רוצים אותך בעתיד'. כרגע נותרו לו עוד שתי עונות בחוזה, אבל הם מוכנים להאריך לחמש השנים הקרובות, אז השיחות יחלו בשנה החדשה. ליברפול תלך עם ואן דייק גם בעתיד והיא לא רוצה למכור אותו. יורגן קלופ אוהד גדול שלו".

עם רכישתו לפני כמעט שלוש שנים תמורת 75 מיליון ליש"ט, ואן דייק הפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה בזמנו. מעבר לתארים הקבוצתיים הוא גם היה קרוב לזכות בכדור הזהב אשתקד, אך הפסיד לליאו מסי בתחרות על הפרס היוקרתי.

אתמול קלופ התייחס לוואן דייק במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם טוטנהאם הערב (22:00, שידור ישיר בספורט2): "וירג'יל הוא אדם חיובי מאוד ומאז שהוא התגבר על ההלם מהפציעה, הוא במצב רוח מעולה ועובד קשה כדי לחזור. הוא במצב הכי טוב שאפשר בסיטואציה הנתונה. אני עדיין לא מצליח להבין את התיקול המשוגע שגרם לפציעה. מדובר בפציעה רצינית וזה ייקח זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי