חדש ובלעדי ללקוחות YES: הערוץ הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד, הערוץ הרשמי |

חדש בחבילת הערוצים של ספורט1: באפיק 66 משודר הערוץ הרשמי של הקבוצה האהודה בעולם, שכולל בין השאר משחקים בשידור ישיר, ראיונות מיוחדים, תכנים מאחורי הקלעים, סרטים דוקומנטריים ועוד. לחצו לכל הפרטים

(גודל טקסט)

אם אתם אוהדי מנצ'סטר יונייטד, כנראה הקבוצה האהודה בעולם, יש לכם דרך מושלמת להתכונן למשחק מחר נגד שפילד יונייטד (חמישי, החל מ-21:50 בספורט2) ולכל משחקי הקבוצה הבאים: הערוץ הרשמי של מנצ'סטר יונייטד עלה לאוויר ומעתה משודר בפלטפורמת YES באפיק 66.

ערוץ הטלוויזיה הרשמי של מנצ'סטר יונייטד מאפשר לאוהדיו (וגם לאלו שלא, כמובן) לראות מה קורה מאחורי הקלעים, להיזכר במשחקי עבר והווה ומכיל תוכן ייחודי. הערוץ משדר כמות גדולה מאוד של משחקים הכוללים את משחקי המועדון בליגת האלופות, הליגה האנגלית, טורנירים גביעי אנגליה ומשחקי הכנה וכן את משחקי קבוצת המילואים (עד גיל 23) בשידור ישיר.

בין שלל התכנים הייחודים והבלעדיים: משחקי הקבוצה באורך מלא, ראיונות בלעדיים עם שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, גישה ייחודית אל מאחורי הקלעים ביום של משחק ולמתחם האימונים, כל משחקי קבוצת הנשים, שידורים ישירים של קבוצות המילואים והאקדמיה, משחקי עבר בולטים, עדכוני חדשות, פאנלים לפני ואחרי משחקים בהשתתפות אגדות המועדון, כל משחקי הידידות בקדם עונה, סרטים דוקומנטריים עטורי פרסים ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי