בחמישי: מנצ'סטר יונייטד חייבת לנצח את שפילד, שנואשת לנקודות

אחרי ההדחה מליגת האלופות והתיקו בדרבי, השדים האדומים זקוקים לניצחון כדי להתקרב לפסגה, וויילדר מנגד בסכנת פיטורים אם קבוצתו תישאר עם נקודה בתום המחזור ה-13 (21:50 בספורט2). קבאני שוב מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

אחרי שצ'לסי הפסידה לוולבס, מנצ'סטר סיטי סיימה רק בתיקו ביתי כנגד כל הסיכויים נגד ווסט ברומיץ' ועוד לפני שנדע מי מבין המוליכות ליברפול וטוטנהאם תאבד נקודות, אולי שתיהן יחד אם הן יסיימו בתיקו את הקרב ביניהן הערב באנפילד (רביעי, 21:55 בספורט2), המרוויחה הגדולה של המחזור ה-13 בפרמיירליג מבין הגדולות יכולה להיות מנצ'סטר יונייטד, שתתארח מחר אצל שפילד יונייטד הנלחמת על חייה (החל מ-21:50, ישיר בספורט2).

ערב המחזור ה-13 בפרמיירליג, השדים האדומים של סולשיאר במרחק חמש נקודות בלבד מהפסגה ובסיטואציה מסוימת הפער יכול להצטמק עד כדי שלוש נקודות. במחזור הקודם מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-0:0 חלש בדרבי נגד מנצ'סטר סיטי ואחרי שבשבוע שעבר הודחה מליגת האלופות עם 3:2 בלייפציג, לאולה גונאר סולשיאר ושחקניו אין אפילו אפשרות לחשוב על כל תוצאה אחרת פרט לניצחון על שפילד, נועלת הטבלה שצברה נקודה אחת כל העונה וכבשה בסך הכל חמישה שערים ב-12 משחקים!

שפילד יונייטד הייתה מרחק תוספת זמן מלהכפיל את הניקוד שלה לפני כמעט שבועיים, אבל ג'יימי וארדי העניק ללסטר 1:2 ברגע האחרון. במחזור הקודם הקבוצה של כריס וויילדר כבר שבה לסורה וחטפה שלישייה מסאות'המפטון במשחק מביך מבחינתה ולקראת מחזורי חג המולד היא חייבת לעשות ככל שביכולתה כדי לפחות לקחת נקודה מברונו פרננדס ושחקניו, אחרת גם וויילדר עלול לשלם את המחיר על אף שבעונה שעברה שפילד בתור העולה החדשה הייתה אחת הקבוצות הכי מפתיעות לטובה באירופה.

אדינסון קבאני, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים, התאמן הבוקר ועשוי לסגל של אולה גונאר סולשיאר, אולם המנג'ר טען שספק אם יחליטו לסכן אותו ולהכלילו ב-18 כך שבחוד כנראה ימשיכו מייסון גרינווד ומרקוס ראשפורד, כשגם אנתוני מרסיאל בתמונת ההרכב אחרי שבדרבי עלה מהספסל. יהיה מעניין לראות אם פול פוגבה ימשיך בקישור לצד ברונו פרננדס לאור הדיווחים הרבים על עתידו כתוצאה מהראיונות שהעניק סוכנו, מינו ראיולה.

קבאני באימון המסכם. ישוב לסגל | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר סולשיאר: "קבאני עבר את תהליך השיקום, אבל אנחנו עדיין צריכים להחליט אם לכלול אותו בסגל מחר. אני בספק אם הוא ייקח חלק מחר במשחק. זו עונה שמראה עד כמה חשובים האוהדים וכמה עוצמה יש למשחקי הבית, כשהקהל ישוב יראו את זה. אני לא יכול כבר לחכות שזה יקרה".

על הלחץ הגדול במנצ'סטר יונייטד: "זו לא עמדה נוחה להיות בה כרגע בתור מאמן, כי אתה רוצה שהשחקנים יאמינו בעצמם וישחקו עם ביטחון. אני בתור מאמן חייב להישאר חזק ולהתמודד – כשאימנתי את קרדיף וירדנו ליגה לא נהניתי מהתוצאות, אבל כמאמן זו חוויה שתרמה לי והייתה חשובה מאוד כי בשלב מסוים אתה מתמודד עם סיטואציה וכבר לא מרגיש את הלחץ".

משחק נוסף: אסטון וילה – ברנלי (החל מ-19:50 בספורט2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי