ביליץ' פוטר מווסט ברומיץ', אלרדייס מונה במקומו

סם אלרדייס | West Brom - Official

אחרי שנה וחצי בתפקיד, המאמן הקרואטי שהעלה את הבגאיז לפרמיירליג שילם את המחיר דווקא בבוקר שאחרי התיקו המפתיע במיוחד נגד התכולים של גווארדיולה. "ביג סאם" שב לליגה האנגלית אחרי שנתיים

(גודל טקסט)

ניצחון אחד בלבד צברה ווסט ברומיץ' העונה ב-13 מחזורים בפרמיירליג והיא עם שבע נקודות בלבד מ-39 אפשריות, אך למרות הכל העולה החדשה לליגה הטובה בעולם נמצאת בסך הכל במרחק שתי נקודות מחוף מבטחים.

בשבועיים הקרובים מצפים לווסט ברומיץ' משחקים קריטיים מול עולה חדשה אחרת, לידס יונייטד, עוד קודם לכן בבית מול אסטון וילה וכן מפגשים באנפילד נגד ליברפול ובתחילת ינואר מל ארסנל, אבל ראשי המועדון החליטו לזעזע את המערכת ולפטר את המאמן סלאבן ביליץ' דווקא הבוקר (רביעי), שעות ספורות אחרי שסיים ב-1:1 נגד מנצ'סטר סיטי.

נכון שהסיטיזנס רחוקים מלהרשים העונה ולראיה העובדה שאיבדו כבר 16 נקודות העונה והבקיעו בסך הכל 18 שערים ב-12 משחקים, אבל עבור ווסט ברומיץ' החלשה לחזור ממנצ'סטר עם 1:1 זה בהחלט הישג קטן שהיא יכולה לזקוף לעצמה, בוודאי לאור העובדה שהיא הראשונה שהכניעה את אדרסון לאחר 10 שעות – שישה משחקים רצופים בכל המסגרות שהוא לא ספג.

ביליץ' ופפ בסיום. פוטר למרות 1:1 מפתיע במיוחד | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

שוער ווסט ברומיץ', סם ג'ונסטון שהצטיין אמש, אמר עוד לפני ההודעה על פיטורי הקרואטי שהגיע בקיץ 2019 והעלה את הקבוצה בחזרה לפרמיירליג: "אנחנו אוהבים את המאמן שלנו. ידענו שלעולה חדשה יהיה מאוד קשה ואנחנו לא מתחבאים מהמצב. כולם נותנים את הכל עבור המועדון וגם אני הייתי שם כשהיה צריך אותי".

ביליץ' עצמו אמר אתמול באיתיחאד אחרי ה-1:1 נגד פפ גווארדיולה: "כולנו קבוצה אחת וכולם עוזרים אחד לשני על המגרש. סמכנו על ג'ונסטון בשער והוא עשה את העבודה, אם נמשיך להילחם ככה כמו משוגעים אז יש לנו סיכוי טוב להישאר בליגה". לצערו, כבר בשריקת הסיום דווח על סיום דרכו והבוקר הבשורה הפכה לרשמית.

בשעות הערב הודיעה ווסט ברומיץ' על מאמנה החדש – סם אלרדייס. המנג'ר הוותיק שב לליגה האנגלית לאחר שנתיים בהן היה בחוץ וחתם רשמית במועדון ל-18 החודשים הקרובים. "ביג סאם", לשעבר מאמן נבחרת אנגליה, אימן כבר 512 משחקים בפרמיירליג ונחשב לאחד מהמאמנים הבכירים בממלכה.

סם אלרדייס
סם אלרדייס | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי