השיאים של ליברפול וקלופ וההיסטוריה העגומה של פאלאס: מספרי ה-0:7

ניצחון החוץ הגבוה בתולדות האלופה, המנג'ר עקף את בניטס והפעם הראשונה של סלאח, מאנה ופירמינו יחד. וגם: רשימת התבוסות הכואבות של "הנשרים" מול המייטי רדס. כל הנתונים

(גודל טקסט)

נכון שעידן הקורונה הביא למעין "שגעת" גם בכל הנוגע לספורט העולמי, אך לא בכל יום משחק כדורגל מסתיים בתוצאה החד צדדית 0:7. זה גודל התבוסה שהנחילה היום (שבת) ליברפול לקריסטל פאלאס ומסתבר שמעבר לניצחון המוחץ באופן חריג, תולדות היריבות בין הקבוצות מצביעה על היסטוריה עגומה במיוחד מבחינת פאלאס, שרבים מהמשחקים החשוכים ביותר שידעה אי פעם היו נגד ליברפול. בנוסף, יורגן קלופ והכוכבים בקבוצה שלו רשמו הערב מספר שיאים וציוני דרך מרשימים וריכזנו את כולם עבורכם כאן למטה.

מספרי ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס

7 – כל אחד משבעת השערים של ליברפול היום בושל על ידי שחקן שונה, דבר שלא קרה מעולם בתולדות הפרמיירליג.

3 – לראשונה בפרמיירליג, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח כבשו ובישלו שלושתם באותו משחק. אף אחד מהם לא השלים 90 דקות היום. אגב, הפעם האחרונה בה שלושתם כבשו באותו משחק, הגיעה נגד קריסטל פאלאס.

127 – זהו הניצחון ה-127 של יורגן קלופ בליגה האנגלית כמאמן ליברפול. הגרמני עקף את רפא בניטס והפך למנג'ר עם מספר הניצחונות הגבוה אי פעם במועדון.

7 – לראשונה בכל הזמנים, ליברפול ניצחה משחק חוץ בהפרש של שבעה שערים. זהו הניצחון השני הכי גבוה בתולדות המייטי רדס מאז ה-0:9 על אותה קריסטל פאלאס בספטמבר 89'.

6 – זהו ניצחון החוץ השישי ברציפות של ליברפול על קריסטל פאלאס. רק נגד נוריץ' השיגו המרסיסייד רצף ארוך יותר, כזה שעדיין פעיל ומונה שבעה ניצחונות, כאשר גם מול אסטון וילה רשמו רצף של שישה שנקטע אשתקד.

1 – טאקומי מינאמינו כבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג, בהופעתו ה-18 במדי המייטי רדס ובניסיון החמישי שלו למסגרת.

125 – השער של מינאמינו היה המהיר ביותר של ליברפול במשחק חוץ בפרמיירליג (שתי דקות וחמש שניות) מאז נובמבר 2014. גם אז קריסטל פאלאס עמדה ממול ומי שכבש היה ריקי לאמברט.

7 – סאדיו מאנה הבקיע בכל שבעת משחקי הליגה האחרונים שלו נגד פאלאס. מלבד רובין ואן פרסי שמצא את הרשת בשמונה מפגשים רצופים עם סטוק סיטי, אף שחקן לא רשם רצף ארוך יותר בליגה האנגלית. לסנגלי 10 שערים ב-12 משחקים נגד פאלאס.

10 – מאנה קטע רצף של עשרה משחקים ללא שער בכל המסגרות, הארוך ביותר שלו מאז שהגיע לליברפול.

3 – זוהי הפעם הראשונה בה ליברפול כובשת שלושה שערים במחצית הראשונה במשחק חוץ בליגה האנגלית מאז דצמבר 2017. שניים מתוך שלושת המקרים בהם היא עשתה זאת לפני כן, היו נגד קריסטל פאלאס.

7 – זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שבה קריסטל פאלאס ספגה שבעה שערים במשחק ביתי.

5 – באוגוסט 1994 הייתה הפעם האחרונה בה קריסטל פאלאס ספגה לפחות חמישייה במשחק ביתי בכל המסגרות. זה קרה בתבוסה 6:1 נגד, ניחשתם נכון, ליברפול.

17 – מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו סופרים 17 בישולים האחד לשני במדי ליברפול, הצמד השני הכי פורה בתולדות המועדון אחרי רובי פאולי וסטיב מקמנמן.

3 – עם הצמד והבישול שסיפק היום אחרי שעלה מהספסל, סלאח הפך למחליף הראשון שמעורב בשלושה שערים לזכות ליברפול במשחק ליגה.

2 – פירמינו כבש צמד בפרמיירליג לראשונה מזה כמעט שנה, כשהפעם הקודמת הייתה ב-26 בדצמבר אשתקד, נגד לסטר. הברזילאי גם קטע בצורת של 21 משחקי חוץ ללא שער בכל המסגרות, שנמשכה מאז חודש ינואר.

150 – טרנט אלכסנדר-ארנולד הפך לשחקן השני הכי צעיר בהיסטוריה של ליברפול שמגיע ל-150 הופעות בקבוצה הבוגרת, אחרי מייקל אואן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי