צפו בתקציר: ארסנל הפסידה 2:1 נגד אברטון

התותחנים רשמו משחק ליגה 7 ברצף ללא ניצחון והם רחוקים כעת רק 5 נק' מהקו האדום. שער עצמי של הולדינג ונגיחה של מינה סידרו לטופיז זמנית את המקום השני. פפה איזן זמנית מהנקודה הלבנה. 1:1 בין ניוקאסל לפולהאם

קבוצות: ארסנל אברטון
(גודל טקסט)

ארסנל צונחת בתחתית. אחרי שישה משחקים ללא ניצחון בפרמיירליג, ארסנל רשמה הערב (שבת) עוד ערב עגום עבורה עם הפסד 2:1 אצל אברטון, אשר עשוי לקרב אותה עוד יותר לקו האדום בטבלה ונראה שהמצב של הקבוצה מחמיר.

מעל חודש ימים חלפו מאז ניצחונו האחרון של מיקל ארטטה בליגה, אז פנדל מדויק של פייר-אמריק אובמיאנג העניק למנג'ר הספרדי שלוש נקודות נגד מנצ'סטר יונייטד, אך מאז כאמור, הקבוצה שלו איבדה הרבה מהגובה שהיה לה וכעת היא מדורגת במקום ה-15, רחוקה חמש נקודות מהמקום ה-18.

מנגד, ה"טופיז" של קרלו אנצ'לוטי נמצאים בסיטואציה אחרת לגמרי. אחרי ניצחונות גדולים של צ'לסי ולסטר במחזורים האחרונים, הקבוצה מליברפול עלתה הערב זמנית למקום השני. במשחק עצמו הם חיכו 22 דקות כדי למצוא את הרשת של ברנד לנו, כאשר רוב הולדינג כבש לעצרו שער עצמי.

ארטטה. ארסנל שלו שקועה בתחתית | Clive Brunskill/Getty Images

בדקה ה-35 זכתה ארסנל לכדור עונשין, אותו תרגם ניקולא פפה לשערו השני העונה בליגה. משחק ההגנה הלקוי של הלונדונים נראה בבירור לקראת הירידה להפסקה, אז גילפי סיגורדסון הרים קרן לעבר מרכז הרחבה, ירי מינה הקולומביאני הקדים את כולם ונגח את שער הניצחון של אברטון.

ניוקאסל – פולהאם 1:1

במשחק נוסף שנערך הערב, פולהאם חילצה 1:1 מניוקאסל למרות ששיחקה עם עשרה שחקנים. הקוטג'רס עלו ליתרון בדקה ה-42 משער עצמי אומלל של מאט ריצ'י, שכדור פשוט פגע בפניו וניתז אל הרשת. המגפייז הצליחו להשיג את השוויון בדקה ה-64, כאשר קאלום ווילסון סיפק פנדל מדויק לאחר שהוכשל על ידי יואכים אנדרסן, שקיבל צהוב שני והורחק. עד לסיום ניוקאסל לחצה וניסתה להשיג מהפך, אך נפרדה מפולהאם ללא הכרעה ובחלוקת נקודות.

מאט ריצ'י מאוכזב | Alex Pantling/Getty Images
יואכים אנדרסן מורחק | Alex Pantling/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי