כדורגל "משעמם" וסכסוך עם הכוכב: הסיבות לפיטוריו של איביץ'

אקס מכבי ת"א עזב את ווטפורד אחרי ארבעה חודשים בלבד ומסתבר שהסיבות כלל לא היו מקצועיות. ההורדה של דיניי לספסל מול האדרספילד הסגנון הפרגמטי שלו, היו אלו שגרמו לבעלים לסיים את הרומן מוקדם מהצפוי

(גודל טקסט)

פתיחת העונה של אקס מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', בווטפורד מהצ'מפיונשיפ, הייתה חלומית. המאמן הסרבי הצעיד את הצרעות לצמרת ואף נבחר למאמן חודש נובמבר בליגת המשנה. בחודש האחרון איביץ' נכלא לרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ולאחר ההפסד להאדרספילד אתמול (שבת) שילם את המחיר ופוטר מיידית, אך על פי דיווחים בממלכה הסיבה לא הייתה מקצועית.

הסיבה העיקרית לעזיבתו של איביץ' אחרי ארבעה חודשים בלבד בתפקיד, היא ההחלטה להוריד את כוכב הקבוצה טרוי דייני לספסל מול האדרספילד מסיבות משמעתיות. בסיום המשחק הסרבי הסביר מדוע עשה זאת: "קודם כל הוא לא פתח את המשחק כי בארבעת המשחקים האחרונים שותף במשחק 90 דקות ואנחנו יודעים שהוא לא עבד עם הקבוצה ואני מאמין שהוא לא היה מוכן לפתוח. מדוע הוא לא שותף? זו כבר שאלה אחרת, זה בגלל כמה בעיות משמעת".

איביץ' המשיך: "זה בינינו, ואני לא רוצה לדבר על הדברים האלו בתקשורת. אמרתי מהיום הראשון אני כאן כדי לעשות כמיטב יכולתי במטרה לשפר את המועדון יחד עם השחקנים שלי. אף אחד לא יכול להיות מעל המועדון לא בקבוצה שאני מאמן".

ולדימיר איביץ' | Richard Heathcote/Getty Images

היחסים המתוחים עם השחקן הם כנראה אלו שהובילו לפיטוריו של איביץ', אבל לא רק. בעלי הקבוצה ג'ינו פוצ'ו לא התרשם מהמשחק הפרגמטי של המאמן וחיכה למעידה הראשונה כדי לסיים את דרכו ונראה שמה שעבד במכבי תל אביב בצורה פנומנלית, כלל לא בטוח יצליח בממלכה.

איביץ' שהספיק לעבוד בפאוק סלוניקי ובמכבי תל אביב לפני שחתם בווטפורד, פוטר לראשונה בקריירה באמצע העונה. כעת לא ברור מה תהיה התחנה הבאה של הסרבית בקריירה ואוהדי מכבי תל אביב בינתיים יכולים לחלום על קאמבק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי