ככה לא נראית מועמדת: טוטנהאם נכנעה 2:0 ללסטר

פנדל של וארדי ועצמי של אלדרווירלד העניקו ל"שועלים" ניצחון בלונדון ואת המקום השני בפרמיירליג, בעוד הספרס נחלו הפסד שני רצוף וירדו למקום הרביעי. רוג'רס גבר על מוריניו לראשונה בקריירה

קבוצות: טוטנהאם לסטר
(גודל טקסט)

אחרי שראו את ליברפול מפרקת 0:7 את קריסטל פאלאס אתמול (שבת), טוטנהאם ולסטר הגיעו לקרב הצמרת ביניהן הערב בידיעה שהן חייבות להשיג שלוש נקודות כדי לשמור על פער סביר ממוליכת הפרמיירליג. מי שעמדה במשימה הייתה קבוצתו של ברנדן רוג'רס, שגברה 0:2 על זו של ז'וזה מוריניו בלונדון ועלתה למקום השני, כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהאלופה. הספרס, שהיו הקבוצה החמה בליגה עד לא מזמן, ממשיכים לאבד גובה ובתום מחזור שלישי רצוף בו הם לא ניצחו, הם במקום הרביעי בטבלה ושש נקודות מאחורי ליברפול.

שתי הקבוצות הגיעו למפגש הערב במומנטום שלילי, אך אצל טוטנהאם המצב מדאיג אף יותר וכנראה שה"תרנגולים" לא התאוששו בזמן מהפסד הדרמטי לליברפול ברביעי האחרון. זהו ההפסד הביתי השני בלבד של הספרס ב-11 משחקי הפרמיירליג האחרונים באצטדיון שלהם, ורק הפעם השנייה ב-21 משחקי הבית האחרונים נגד לסטר שבה הקבוצה מצפון לונדון לא מצאה את הרשת.

עבור לסטר הניצחון הגיע בדיוק בזמן. "השועלים", שהתברגו בחלק העליון של הטבלה מתחילת העונה, רשמו מספר תוצאות מאכזבות לאחרונה עם שלושה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, אולם הערב ג'יימי וארדי תפס פיקוד. מלך שערי הליגה האנגלית בעונה שעברה הפך לראשון שמבקיע נגד הספרס בחוץ בשלושה מגרשים שונים כאשר כבש הערב באצטדיון טוטנהאם, אחרי שעשה זאת לפני כן בווייט הארט ליין ובוומבלי. גם עבור המאמן רוג'רס זהו ניצחון מיוחד מעבר לשלוש הנקודות שהוא שווה, שכן לראשונה בקריירה הוא גבר על קבוצה של מוריניו באיזושהי מסגרת, אחרי חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו מול "המיוחד".

וארדי חוגג את השער עם חבריו | Andy Rain/PA Images via Getty Images
הארי קיין. טוטנהאם מאבדת גובה | Julian Finney/Getty Images

וארדי היה אחראי לשער הראשון של לסטר, שהגיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הודות לטעות קשה של סרג' אורייה. המגן הימני נכנס בחוזקה בווסלי פופאנה ברחבה ואחרי בדיקה במסך, השופט שרק לפנדל. וארדי שלח בעיטת העונשין לרשת והעלה את מאזנו ל-19 שערים ב-19 משחקי החוץ האחרונים בפרמיירליג. שער של ג'יימס מדיסון בדקה ה-48 נפסל בצדק בעקבות נבדל, אך 11 דקות מאוחר יותר, וארדי היה שם שוב: החלוץ עלה למאבק אווירי ברחבה, עם סיכוי קלוש לייצר מזה שער, אולם קיבל עזרה מטובי אלדרווירלד שלא הצליח להשתלט על הכדור שנגח וארדי וכבש לשערו הוא.

כבר ברביעי הקרוב תהיה לטוטנהאם הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות, כשתתארח אצל סטוק ברבע גמר גביע הליגה (19:25, שידור ישיר בספורט2). לליגה היא תחזור בראשון הבא, למשחק חוץ מול וולבס. לסטר כבר הודחה מגביע הליגה ולכן היא תוכל לנוח שישה ימים עד המשחק הבא בפרמיירליג, שיהיה לא פשוט כלל ובו תארח את מנצ'סטר יונייטד בשבת (14:20, שידור ישיר בספורט2).

אלדרווירלד ברגע השער העצמי | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images
וארדי. התעלה והעניק ניצחון ללסטר | Frank Augstein/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי